کد خبر : 36828
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 شهریور 1401 - 10:24
-

فرماندار شهرستان شادگان تاکید کرد:

خبرنگار : مرتضی صویلاتی

لزوم آماده‌سازی فضاهای آموزشی برای بازگشایی مدارس شادگان

لزوم آماده‌سازی فضاهای آموزشی برای بازگشایی مدارس شادگان
فرماندار شادگان بر لزوم آماده‌سازی فضاهای آموزشی توسط آموزش و پرورش ، برای حضور پرشور دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید تأکید کرد.

 

به گزارش خبرنگار ما در شادگان، جمال صالح زاده امروز دوشنبه در نشست برنامه‌ریزی بازگشایی مدارس شهرستان شادگان اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید تهویه مناسب کلاس‌های درس، آماده‌سازی فضای بیرونی مدارس، نصب و بازسازی علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی و ایمن‌سازی فضاهای آموزشی به‌صورت اولویت‌دار انجام شود.

وی به تشکیل تیم های بازرسی جهت کنترل و رفع نواقص احتمالی مدارس تاکید کرد و افزود: تمهیدات لازم جهت بازگشایی مدارس در شهرستان شادگان صورت گیرد.

فرماندار شادگان ادامه داد: همه عوامل انسانی در آموزش و پرورش باید برای بازگشایی شکوهمند مدارس پای کار باشند و با کار و تلاش مضاعف نسبت به جبران نواقص موجود اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه مهمترین ماموریت آموزش و پرورش بازگشایی مدارس از مهرماه است بر ضرورت ارائه تمهیدات و شرایط لازم تاکید کرد.

صالح زاده در پایان بر برقراری برق، تلفن، آب، گاز و رفع مشکلات فاضلاب مدارس از سوی اداره‌های مربوطه تاکید و گفت: نظافت و پاکسازی محیط اطراف مدارس، لکه گیری شیارهای حفاری ، هرس درختان ، خط کشی عابر پیاده روبروی مدارس از سوی شهرداری و همکاری همه اداره‌ها با آموزش و پرورش هنگام بازگشایی مدارس و طول زمان تحصیلی باید انجام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.