کد خبر : 27618
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 - 12:08
-

محمد باقر عباسی

قرارگاه خاتم‌الانبیا برای اجرای پروژه فاضلاب اهواز معطل تصویب قرارداد نیست؛ کار آغاز شده است‌

قرارگاه خاتم‌الانبیا برای اجرای  پروژه فاضلاب اهواز معطل تصویب قرارداد نیست؛ کار آغاز شده است‌

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: پروژه فاضلاب اهواز با ورود قرارگاه خاتم و تامین منابع مالی مناسب از تهران با جدیت در حال پیگیر است. محمد باقری ‌اظهار داشت: در اجرای پروژه فاضلاب اهواز قرارگاه خاتم جدیت دارد و با وجود آن‌که هنوز قرارداد این نهاد به تصویب سازمان برنامه و بودجه نرسیده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: پروژه فاضلاب اهواز با ورود قرارگاه خاتم و تامین منابع مالی مناسب از تهران با جدیت در حال پیگیر است.

محمد باقری ‌اظهار داشت: در اجرای پروژه فاضلاب اهواز قرارگاه خاتم جدیت دارد و با وجود آن‌که هنوز قرارداد این نهاد به تصویب سازمان برنامه و بودجه نرسیده است اما اجرای پروژه را آغاز کرده است.

وی افزود: قرارداد اجرا و اصلاح شبکه فاضلاب اهواز توسط قرارگاه خاتم برای تصویب به سازمان برنامه و بودجه ارجاع شده است تا با طرح در شورای اقتصاد، پس از تصویب و اختصاص منابع مالی اعلام شود اما با این وجود قرارگاه، اجرای پروژه را آغاز کرده است و معطل تصویب قرارداد نمانده است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز بیان داشت: قرارگاه خاتم در خصوص اجرای پروژه فاضلاب اهواز لوله گذاری خود را از سوی کوی ملت آغاز کرده است و به زودی هم از سوی شهرستان کارون نیز اجرای پروژه و لوله گذاری خود را آغاز خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: گرچه هنوز با قرارگاه خاتم قراردادی به امضا نرسیده است اما تاکنون حدود ۲۰ درصد از روند پروژه آغاز شده است که این نشان دهنده جدیت کامل آبفا اهواز و قرارگاه خاتم در در اصلاح شبکه فاضلاب اهواز است.

باقری با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون حدود ۸۰ کیلومتر از شبکه فرسوده و تخریب شده فاضلاب اهواز را تعویض کرده‌ایم و با توجه به منابع مالی اختصاص داده شده روند کار متوقف نخواهد شد و با عظمی جدی می‌توان این معظل اهواز تا حدود زیادی مرتفع کرد.

وی در ادامه با اشاره به پمپاژ جدید آب کوی عین دو اهواز بیان داشت: در کوی عین دو متاسفانه با معظل افت فشار همراه هستیم که در این زمینه پمپاژ جدید به این شبکه افزوده شده است و در حال حاضر کارشناسان شرکت آب و فاضلاب اهواز در حال بررسی و پایش میزان فشار آب در شرایط و ساعات مختلف منطقه هستند که برای رفع این معظل بتوانیم تصمیم جدید گرفته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.