کد خبر : 36746
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 شهریور 1401 - 7:23
-

قدردانی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از موکب داران اربعین

قدردانی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از موکب داران اربعین

اهواز – شبکه خبری خوزستان – رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در پیامی از مدیران ، خادمان موکب‌های اربعین و خیران در خدمت به زایران اربعین حسینی تلاش و مجاهدت داشتند قدردانی کرد.

به گزارش روز یکشنبه شبکه خبری خوزستان حجت الاسلام سیدمحمود موسوی در این پیام آورده است: اربعین میعادگاه عاشقان و عارفان و دلسوختگان اهل بیت(ع) و همچنین میقات و لشکرگاه حضرت ولی عصر (عج) برای تحقق و آمادگی حکومت جهانی اسلام در عصر حاضر است.

“راه امام حسین (ع) نماد وحدت امت اسلامی است، در حرکت حماسی اربعین از کشورها و مذاهب و ادیان مختلف حضور دارند و این نشان می‌دهد که این مسیر، همه ما را به وحدت اسلامی و انسانی رهنمود می‌کند.”

رییس کمیته جذب مشارکت های مردمی ، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی خوزستان در بخش دیگری از این پیام آورده است: حماسه حضور بی ‌نظیر مردمی درکنگره عظیم اربعین حسینی همه ساله به همراه حماسه حضور موکب های مردمی خدمت رسان به زایران حضرت اباعبداله الحسین‌ (ع)، نمایش صحنه ایثار، عشق ، عاطفه و محبت بین مسلمین و دلدادگان آن حضرت است.

“بدون شک توفیق خدمت به اهلبیت عصمت و طهارت (ع) و در این راه نعمت بزرگی است که همگان در پی متنعم گردیدن از آن هستند و برپا کردن خیمه عزای سید الشهدا (ع) و هزینه نمودن جان و مال برای آن حضرت یکی از مهمترین راه های جلب رضایت حق تعالی و سبب نزول رحمت و عامل شفاعت اهل بیت (ع)در قیامت است.”

این پیام می افزاید:شیفتگان و دلدادگان حضرت سیدالشهداء (ع)و مشتاقان خدمت به زایران آن حضرت در موکب های اربعین حسینی استان خوزستان در سه سال گذشته با وجود خدمات گسترده مردم یاری و خدمت به محرومان و آسیب دیدگان از محدودیت های کرونایی، امسال نیز با وجود مشکلات اقتصادی موجود، همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی مشتاقانه خود را برای خادمی زایران اربعین آماده کردند.

“تلاشها و مجاهدت‌های خالصانه مدیران و خادمان موکب‌های اربعین حسینی که با شور همراه با شعور وعشق حسینی آمیخته است را هیچ کس نمی تواند ارزش گذاری کرده  و از آن قدردانی نماید و اجر و پاداش این خدمات واعمال خالصانه نزد پروردگار متعال ثبت و ضبط  خواهد بود.

در این پیام آمده است: ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی خوزستان به عنوان یکی از خادمان آستان مقدس سرور و سالارشهیدان، بر خود لازم می‌داند از زحمات و پشتیبانی تمامی مدیران و خادمان موکب های اربعین حسینی مستقر در عراق ، شلمچه ، چذابه و مسیرهای منتهی به پایانه ها و همچنین هیات‌های مذهبی مساجد، حسینیه ها ، خیران و همه حمایت کنندگان این حماسه بزرگ قدردانی نماید.

به گزارش شبکه خبری خوزستان بیش از یک هزار و ۵۰۰ موکب در سراسر خوزستان به ویژه در مرزهای شلمچه و چذابه میزبان زایران اربعین حسینی بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.