کد خبر : 12094
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 اسفند 1398 - 21:39
-

فوری | هیچ مورد اثبات شده ای از بیماری کرونا در هندیجان شناسایی نشده است / شهروندان به شایعات توجه نکنند

فوری | هیچ مورد اثبات شده ای از بیماری کرونا در هندیجان شناسایی نشده است / شهروندان به شایعات توجه نکنند

از شهروندان عزیز هندیجان میخواهیم که به شایعات توجه نکند و با افرادی که بخواهند در فضای مجازی به این شایعات دامن بزنند طبق قانون و از طریق مقامات قضایی برخورد جدی خواهد شد.

 

 

شبکه خبری خوزستان: سرپرست شبکه بهداشت درمان هندیجان خبرداد: هیچ مورد اثبات شده ای از بیماری کرونا در هندیجان شناسایی نشده، شهروندان به شایعات توجه نکنند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از هندیجان دکتر داود رئیسی سرپرست شبکه بهداشت درمان هندیجان دراین باره اظهارکرد: با توجه به بروز بیماری نوپدید کرونا در کشور چین و گسترش آن در کشورهای دیگر، توجه ویژه و همکاری همه جانبه تمام ارگانها و سازمان ها در شهرستان هندیجان، جهت انجام اقدامات و تمهیدات لازم برای کنترل این بیماری صورت گرفته است.

وی افزود: مراقبت کامل و تشدید یافته در مبادی ورودی شهرستان هندیجان خصوصا بندر سجافی انجام میگردد. تاکید میکنیم که هیچ موردی از بیماری کرونا در شهرستان هندیجان شناسایی نشده و سیستم بهداشت و درمان هندیجان با تمام قوا از سلامت مردم شهرستان دفاع میکند.

دکتر رئیسی ادامه داد: از مردم شریف هندیجان تقاضامندیم به شایعات و جوسازی های دشمنان کشور عزیزمان در فضای مجازی توجه نکنند و اطلاعات و آموزشهای لازم از فقط از طریق اطلاعیه های وزارت بهداشت و درمان کشور و شبکه بهداشت و درمان هندیجان دریافت نمایند و به اقدامات بهداشتی توصیه شده عمل نمایند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان هندیجان در پایان گفت: از شهروندان عزیز هندیجان میخواهیم که به شایعات توجه نکند و با افرادی که بخواهند در فضای مجازی به این شایعات دامن بزنند طبق قانون و از طریق مقامات قضایی برخورد جدی خواهد شد.

 

خبرنگار/ناصرحکیمی

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.