کد خبر : 11283
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398 - 21:49
-

فوری | بیانیه شماره یک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل

فوری | بیانیه شماره یک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲ اسفند برگزار خواهد شد و ضرورت تشکیل یک مجلس انقلابی که بتواند در این برهه خطیر از کیان نظام اسلامی دفاع کند بر هیچ کس پوشیده نیست.

فوری | بیانیه شماره یک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه شماره یک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل

وَأَطِیعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَا تَنَازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَتَذْهَبَ رِیحُکُمْ وَاصْبِرُوا إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ

و فرمان خدا و رسولش را اطاعت کنید و با یکدیگر نزاع و اختلاف نکنید که سست و بد دل می شوید و قدرت و شوکت تان از میان می رود.

صبر و استقامت داشته باشید که خدا با استقامت کنندگان است.

وحدت آن خمیرمایه آسمانی است که آحاد مختلف جامعه را چنان کنار هم قرار داده و استوار نگه می دارد که در صفی واحد «کانهم بنیان مرصوص» سرسخت ترین دشمنان را به اراده پولادین به زانو درآورده و در هم می کوبد و هرگونه دشمنی، به صفای الفت الهی «فاصبحتم بنعمه اخوانا» بدل خواهد گردید.

مسلماً تحقق این مهم از معدن معرفت، شعور و فرهنگ متعالی مردمی سرچشمه می گیرد که تقوای الهی، افق نگاه شان را به سوی آینده ای سعادتمند جهت بخش باشد.

اما همواره دشمنان دین و مردم و اتحاد و وحدت، برای رسیدن به اهداف پلید خود، با به پا کردن انواع فتنه ها و بهانه ها ، از صدر اسلام تا به امروز قصد داشته اند با ایجاد تفرقه بین آحاد مردم و با استفاده از حربه های به ظاهر خیرخواهانه ، مانع انسجام ، یکدلی و اخوت مردم در حرکت به سوی اهداف خود و جامعه توحیدی باشند.

اختلاف و تفرقه همان چیزی است که ضربه های کاری و بعضاً جبران ناپذیری وارده نموده که نهایتش ضرر و پشیمانی است.

امام متقیان که خود استوانه و محور وحدت مسلمانان است در این راستا خطر را گوشزد فرموده اند که خدای سبحان به هیچ گروهی چه از گذشتگان و چه باقی ماندگان ، که جدائی و تفرقه را برگزیدند ، خیری عطا ننموده است.

در این برهه حساس که دشمنان دین و مردم ، چنگال های آهنین خود را از دستکش های مخملین بیرون کشیده،نماد امنیت و اقتدار و استقامت و وحدت امت اسلامی سردارحاج قاسم سلیمانی را ناجوانمردانه به خاک و خون می کشند و در سر سودای تفرقه بین ملت شریف ایران می پرورانند؛ ضرورت وحدت بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

چنان که مستحضر هستید یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲ اسفند برگزار خواهد شد و ضرورت تشکیل یک مجلس انقلابی که بتواند در این برهه خطیر از کیان نظام اسلامی دفاع کند بر هیچ کس پوشیده نیست.

لذا شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان های مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل در راستای اتحاد، یکدلی و وحدت رویه ی نیروهای مذهبی و آحاد انقلابی و مردم دلسوز در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدامات متعدد و متنوعی را در دستور کار قرار داد و به مرحله اجرا در آورد.

طی فرایندی چندماهه، داوطلبین احتمالی شناسایی شدند و به موازات آن نظرات و دیدگاه های افراد شاخص و توانمند جریان انقلابی اخذ گردید.

سپس جلسات متعدد با حضور داوطلبین احتمالی و نامزدهای انتخابات برگزار شد که طی آنها دیدگاه ها و برنامه های این افراد طرح و مورد ارزیابی دقیق شورای ائتلاف حوزه انتخابیه قرار گرفت.
در مرحله سوم این فرآیند، براساس شناختی که از داوطلبین محترم به دست آمده بود و بر مبنای شاخص های نماینده اصلح از سوی هر یک از اعضای شورای ائتلاف امتیازاتی به نامزدها داده شد، سپس آراء شورای ائتلاف حوزه انتخابیه اخذ شد و در نهایت هم مرکز نظرسنجی صداوسیما اقدام به نظرسنجی در خصوص داوطلبین حضور در مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه نمود.

لذا اینک ضمن تقدیر و تشکر از همه نامزدهای محترم ( چه آنها که میثاق نامه وحدت را امضاء نمودند و چه آن بزرگوارانی که از امضاء میثاق نامه وحدت امتناع ورزیدند) اعلام می دارد بر اساس فرآیند طی شده جناب آقای علیرضا ورناصری به عنوان کاندید منتخب شورای ائتلاف حوزه انتخابیه به حضور مردم شریف مسجد سلیمان ، لالی، اندیکا و هفتکل معرفی می گردند.

امید است آحاد مردم انقلابی، دست در دست هم و با وحدتی دشمن شکن، حضوری حماسی در پای صندوق های رای داشته باشند و با رای خود زمینه حضور آقای علیرضا ورناصری در مجلس شورای اسلامی را فراهم نمایند و به لطف حضرت حق شاهد تشکیل یک مجلس تراز انقلاب اسلامی باشیم.

ان شاالله

و ما النصرالامن عندالله العزیز الحکیم

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان های مسجد سلیمان لالی اندیکا هفتکل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.