کد خبر : 15231
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 - 19:11
-

فعالیت ادارات شادگان با حضور دو سوم کارمندان انجام می‌شود

فعالیت ادارات شادگان با حضور دو سوم کارمندان انجام می‌شود

فرماندار شادگان خبرداد:   فعالیت ادارات شادگان با حضور دو سوم کارمندان انجام می‌شود فرماندار شادگان گفت:فعالیت ادارات شادگان با حضور دو سوم کارمندان هر اداره و دستگاه اجرایی انجام می‌شود و ساعت کار اداری نیز طبق تصمیم ستاد از ۷ صبح الی ۱۴ می باشد. سعید حاجیان در گفتگوی تلفنی باخبرنگارما اظهار کرد: بر

فرماندار شادگان خبرداد:

 

فعالیت ادارات شادگان با حضور دو سوم کارمندان انجام می‌شود
فرماندار شادگان گفت:فعالیت ادارات شادگان با حضور دو سوم کارمندان هر اداره و دستگاه اجرایی انجام می‌شود و ساعت کار اداری نیز طبق تصمیم ستاد از ۷ صبح الی ۱۴ می باشد.

سعید حاجیان در گفتگوی تلفنی باخبرنگارما اظهار کرد: بر اساس مصوبه و بخشنامه استانداری خوزستان به دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی و دولتی، انقلابی کماکان اجازه داده شد به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با دو سوم کارکنان خود فعالیت نمایند.

نماینده عالی دولت درادامه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و با هدف خدمت رسانی مطلوب به مردم، ادارات تا پایان ماه رمضان با دو سوم کارکنان فعالیت خواهند کرد.
حاجیان در پایان گفت: مدیران ادارات کارمندان مربوطه را باید به صورت نوبتی و یا چرخشی در محل کار حضور یابند تا خللی در روند خدمت‌ رسانی به مردم ایجاد نشود.

ناصرحکیمی خبرنگار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.