کد خبر : 53835
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1402 - 22:19
-

فرهنگ سازی مقابله با آفات قرنطینه ای در خرمشهر

فرهنگ سازی مقابله با آفات قرنطینه ای در خرمشهر

فرهنگ سازی مقابله با آفات قرنطینه ای در خرمشهر

فرهنگ سازی مقابله با آفات قرنطینه ای در خرمشهر

کارگاه آموزشی و آموزش های چهره به چهره جهت آشنایی کانون جوانان روستایی شهرستان خرمشهر  با مراحل زندگی و با علائم خسارت آفت مهم قرنطینه ای سرخرطومی حنایی خرما برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر از برگزاری کارگاه آفات قرنطینه ای در راستای اجرایی شدن اصول پدافند غیرعامل در حوزه ی باغداری شهرستان ویژه کانون جوانان روستایی این شهرستان خبر داد.

یاسر شریفی تصریح کرد: کارگاه آموزشی و آموزش های چهره به چهره جهت فرهنگ سازی و آشنایی کانون جوانان روستایی این شهرستان  با مراحل زندگی و با علائم خسارت آفت مهم قرنطینه ای سرخرطومی حنایی خرما برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه کارگاه های آموزشی  با هدف آموزش همگانی و پایه ای عوامل خسارت زای مهم باغی به ویژه آفات قرنطینه ای شهرستان برگزار می شود، اظهار کرد: این دوره های آموزشی با هدف آموزش موضوعات مهم در راستای شناخت آفت سرخرطومی حنایی خرما انجام می شود و اعضای کانون می توانند به صورت همیار کشاورز موارد و علائم مشکوک را در منازل و  هر نقطه ی دیگری از شهر و روستای خود به کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان اعلام کنند تا شناسایی آفت در مدت زمان کوتاه تری انجام شده و از گسترش جمعیت  جلوگیری شود.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.