کد خبر : 6479
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1398 - 7:52
-

فرمانده مرزبانی خوزستان: تردد در مرزهای چذابه و شلمچه روان و تحت کنترل است

فرمانده مرزبانی خوزستان:  تردد در مرزهای چذابه و شلمچه روان و تحت کنترل است

فرمانده مرزبانی خوزستان: تردد در مرزهای چذابه و شلمچه روان و تحت کنترل است فرمانده مرزبانی خوزستان از تردد روان زائرین اربعین در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه خبر داد. سردار لطفعلی پاکباز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: با توجه به ازدحام جمعیت در گیت‌های خروجی پایانه مرزی شلمچه و

فرمانده مرزبانی خوزستان: تردد در مرزهای چذابه و شلمچه روان و تحت کنترل است

فرمانده مرزبانی خوزستان از تردد روان زائرین اربعین در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه خبر داد.
سردار لطفعلی پاکباز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: با توجه به ازدحام جمعیت در گیت‌های خروجی پایانه مرزی شلمچه و چذابه تمهیدات لازم برای تسهیل تردد زائران دیده شده و تردد به صورت روان و در امنیت کامل در حال انجام است.

وی افزود: روز گذشته به دلیل نبود وسایل نقلیه کافی در آنسوی مرز پذیرش زائران با کندی مواجه شد که طی یک جلسه هماهنگی با فرماندهان مرزبانی عراق و مسئولین پایانه شلمچه و الشیب عراق و همچنین پیگیری های مسئولین دستندرکار استان خوزستان بیش از ۱۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائرین از مرز تا نجف راهی عراق شد که موجب کاهش ازدحام و تسهیل تردد زائرین شد.
فرمانده مرزبانی خوزستان تصریح کرد: تمهیدات امنیتی لازم جهت برقراری امنیت زائرین عزیز دیده شده و مرزبانان خوزستان با تمام قوا مشغول خدمات رسانی هستند.

وی گفت: از ابتدای امروز شاهد آغاز موج بازگشت زائران از کربلای معلی بودیم که پیش بینی های لازم جهت پذیرش انها دیده شده.

سردار پاکباز در پایان خاطر نشان کرد: زائرین عزیز در پایانه های مرزی با ماموران ما کمال همکاری را داشته باشند و با مدارک کامل و قانونی به دروازه های مرزی مراجعه کنند تا تاخیری در سفر انها پیش نیاید.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.