کد خبر : 5551
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1398 - 12:40
-

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا: نیروهای مسلح در مرزهای ‌خوزستان ‌امنیت پایداری را ‌‌برقرار کرده‌اند‌

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا: نیروهای مسلح در مرزهای ‌خوزستان ‌امنیت پایداری را ‌‌برقرار کرده‌اند‌

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا: نیروهای مسلح در مرزهای ‌خوزستان ‌امنیت پایداری را ‌‌برقرار کرده‌اند‌ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: نیروهای مسلح در مرزهای استان خوزستان با تمام تجهیزات و امکانات مستقر هستند و با پایداری امنیت منطقه را برقرار کرده‌اند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا: نیروهای مسلح در مرزهای ‌خوزستان ‌امنیت پایداری را ‌‌برقرار کرده‌اند‌
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: نیروهای مسلح در مرزهای استان خوزستان با تمام تجهیزات و امکانات مستقر هستند و با پایداری امنیت منطقه را برقرار کرده‌اند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا در جلسه شورای اداری استان خوزستان که باحضور حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری در گیت بوستان اهواز برگزار شد، اظهار داشت: خداوند به مسلمانان وعده پیروزی داده که امروزه شاهد سرنگونی پهپاد آمریکائی و توقیف نفتکش بریتانیایی هستیم.

وی با اشاره به این‌که هیچ کسی تصور نمی‌کرد که امروز انقلاب اسلامی استکبار را به زانو درآورد، بیان کرد: عزت و عظمت امروزه انقلاب اسلامی ایران از شهدا و روحیه شهادت‌طلبی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا خاطرنشان کرد: کشور یمنی که کسی او را قبول نداشت امروز با حمله به تأسیسات نفتی عربستان سعودی، صادرات بیش از ۵۰ نفت این کشور را متوقف می‌کند که به عنوان بزرگ‌ترین پیروزی نیروهای یمنی در برابر عربستان است.

وی عنوان کرد: درخواست ملاقات صدراعظم آلمان با رئیس جمهور ایران چیزی غیر از برکت خون شهدا و اقتدار انقلاب اسلامی ایران در منطقه نیست که امیدواریم بتان این روحیه انقلابی را ادامه بدهیم.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا با بیان این‌که استان خوزستان در هشت سال دفاع مقدس ارودگاه نظامی بود که همه چیز آن در اختیار جنگ بود، ادامه داد: باتوجه به ایستادگی مردم در جنگ تحمیلی، امروزه در بسیاری از بحران آب دیده هستند.

وی با اشاره به این‌که مردم در تمامی بحران‌ها به ویژه سیل اخیر دست به دست هم دادند، گفت: در چهل سال اخیر هیچگاه شاهد همدلی و اتحاد بین مردم نبودیم. در این سیل تمام مسئولان دست به دست هم دادند و تمام امکانات و تجهیزات خود را بسیج کردند که حتی یک تلفات هم نداشتیم.

سردار سرتیپ خادم سیدالشهدا اظهار داشت: نیروهای مسلح در مرزهای استان خوزستان با تمام تجهیزات و امکانات مستقر هستند و با پایداری امنیت منطقه را برقرار کرده‌اند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.