کد خبر : 28805
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 تیر 1400 - 3:59
-

تسنیم

فرمانده سپاه خوزستان: رونق کشاورزی امید را در دل جوانان خوزستانی پدید می‌آورد

فرمانده سپاه خوزستان: رونق کشاورزی امید را در دل جوانان خوزستانی پدید می‌آورد

فرمانده سپاه خوزستان گفت: همکاری بخش صنعت با بخش کشاورزی، علاوه بر رونق کشاورزی، دروازه‌های جدید بر روی بخش صنعت استان باز خواهد کرد که نتیجه آن اشتغال زایی و امید آفرینی در دل جوانان استان است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛ حسن شاهوارپور امروز در بازدید از مجتمع کارخانجات صنایع تبدیلی کشاورزی در شهرستان دزفول اظهار داشت: تبدیل کشاورزی به صنعت، و همکاری کارخانجات بزرگ با کشاورزان، راهکاری عملی و بسیار مفید در رونق کشاورزی است.

وی افزود: مجتمع‌های بزرگ تجاری باید به سمتی حرکت کنند که مستقیم بدون واسطه با کشاورز ارتباط داشته باشند و با اعتماد سازی هم برای کشاورزان و هم برای مصرف کننده، موجبات رونق کشاورزی را فرآهم آورند.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان تصریح کرد: صنعتی شدن کشاورزی در استان که برخی از مجتمع‌های صنعتی در این مسیر گام برداشته‌اند باعث ایجاد فرصت‌های جدید شغلی و امید آفرینی در دل جوانان استان خواهد شد که به واسطه آن مهاجرت عکس از مراکز شهرها به حاشیه را کاهش خواهد داد.

سردار شاهوار پور ضمن تقدیر از مجتمع هلدینگ رحمت تجارت، در صادرات محصولات کشاورزی استان به خارج کشور بیان داشت: این روند صادرات محصولات نباید متوقف شود و باید هر روز نسبت به روز گذشته توسعه بیشتری و بازارهای جدیدی برای محصولات پیدا کرد.

به گزارش تسنیم در این بازدید، داود رحمتی مدیرعامل هلدینگ رحمت تجارت ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت این مجتمع اظهار داشت: تلاش ما در این مجموعه در راستای خدمت به کشاورزان شمال خوزستان و استان‌های همجوار، صادرات محصولات کشاورزی به روسیه و قطر، تولید برنج با برند رحمت تجارت و توزیع گسترده در سطح کشور با نام مبارک و پر افتخار دزفول پایتخت مقاومت ایران اسلامی می‌باشد.

وی نگاه به مقوله صادرات کشاورزی را از جمله دیدگاه‌ها و اهداف اصلی مدیریت هلدینگ بر شمرد و افزود: صنایع تبدیلی حلقه مفقوده تولید محصولات کشاورزی  است.

رحمتی تولید خوراک دام مورد نیاز دامپروری‌های کشور را از فعالیت‌های مهم این این هلدینگ برشمرد و ابراز امیدواری کرد با تلاش جوانان متعهد این مجموعه، روند احداث فازهای جدید این مجتمع آغاز و در راستای اشتغال‌زایی و شکوفایی اقتصادی کشور گام‌های بهتری برداشته شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.