کد خبر : 35609
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تیر 1401 - 20:19
-

فرماندار هندیجان:با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان هندیجان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد

فرماندار هندیجان:با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان هندیجان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد

فرماندار هندیجان:با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان هندیجان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد مردمی سازی و اجتماعی کردن مقوله مبارزه با مواد مخدر در اولویت قرار گیردافزایش آموزش و آگاهی بخشی ضرورت اساسی در مبارزه با مواد مخدر و پدیده اعتیاد است برخورد قاطع و قانونی با توزیع کنندگان مواد

فرماندار هندیجان:با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان هندیجان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد
مردمی سازی و اجتماعی کردن مقوله مبارزه با مواد مخدر در اولویت قرار گیردافزایش آموزش و آگاهی بخشی ضرورت اساسی در مبارزه با مواد مخدر و پدیده اعتیاد است برخورد قاطع و قانونی با توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان صورت خواهد گرفت نقش سازمان های مردم نهاد در آگاهی بخشی،آموزش و پیشگیری از اعتیاد بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگارمااز هندیجان عبدالحسن دریائی فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان هندیجان به مناسب هفته مبارزه با مواد مخدر

ایشان گفت:در کشور ما نیز همانند سایر کشورها بلای خانمان سوز مواد مخدر و پدیده شوم اعتیاد به دلیل منافع اقتصادی و مالی برای‌ برخی سوداگران مرگ،وجود دارد و متاسفانه روز به روز نیز در جهان به انواع مختلفی در حال گسترش هست.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان هندیجان افزود:در این مقوله حساس و مهم همه باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم با این آسیب و بلیه که کانون خانواده و جوانان ما را مورد هدف قرار داده مبارزه جدی نمائیم و امکانات دولت،قوه قضائیه و نیروی های نظامی و انتظامی به تنهایی جواب نخواهد داد و مستلزم همکاری و مشارکت گسترده آحاد مردم می باشد.

فرماندار هندیجان بر مردمی سازی و اجتماعی شدن مقوله مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد :سازمان های مردم نهاد با همکاری و مشارکت دستگاه های ذی ربط می‌توانند در حوزه آموزش و پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر نقش آفرینی زیادی داشته باشند.

دریائی ادامه داد:چندین عامل در پدیده شوم اعتیاد دخیل می باشد که از مهمترین علل گرایش جوانان به اعتیاد می توان به کمبود امکانات رفاهی و تفریحی،کمبود امکانات و فضای ورزشی،کمبود کلاس ها و کارگاه های آموزشی و انگیزشی و نابسامانی ها موجود در برخی خانواده و تحقیر نوجوانان و جوانان اشاره کرد.

وی گفت:در مدارس و دانشگاهها افزایش آموزش و آگاه‌سازی نسل جوان و نوجوان از مضرات مواد مخدر و بلیه شوم اعتیاد باید مورد توجه جدی دست‌اندرکاران آموزشی قرار گیرد.

فرماندار شهرستان هندیجان افزود:بهترین راه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از پدیده خانمان سوز اعتیاد در جامعه آموزش و آگاهی بخشی در بین جوانان و نوجوانان و خانواده ها می باشد که باید با جدیت دنبال شود.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان هندیجان در ادامه با تشکر و قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های نیروهای نظامی،انتظامی،امنیتی و قضایی در مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ؛ یاد و خاطره شهدای مواد مخدر شهرستان هندیجان را گرامی داشت.

ایشان با اشاره به کشفیات مواد مخدر عنوان کرد:در سال ۱۴۰۰ مقدار ۲۶۰۰ کیلوگرم و در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ مقدار ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر با همکاری و تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی،انتظامی و امنیتی کشف و ضبط گردید که جای تقدیر و تشکر دارد.

فرماندار هندیجان در پایان خاطرنشان کرد:با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان به کمک نیروهای نظامی و انتظامی و قضایی با قاطعیت و به شدت برخورد می کنیم و در این راه مماشات و اغماضی نخواهیم داشت.
خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.