کد خبر : 7444
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 - 18:33
-

فرماندار شهرستان دشت آزادگان :فرهنگ کتاب و کتابخوانی باعث ارتقای سطح فرهنگی جامعه می شود

فرماندار شهرستان دشت آزادگان :فرهنگ کتاب و کتابخوانی باعث  ارتقای سطح فرهنگی جامعه  می شود

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان ، جلسه انجمن کتابخانه‌های شهرستان دشت آزادگان به ریاست عباس پور عاطف معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و سایر اعضای انجمن در فرمانداری دشت آزادگان برگزار شد. پور عاطف در این جلسه اظهار داشت: یکی از کارهای فرهنگی مؤثر در جامعه، ترویج فرهنگ

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان ، جلسه انجمن کتابخانه‌های شهرستان دشت آزادگان به ریاست عباس پور عاطف معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و سایر اعضای انجمن در فرمانداری دشت آزادگان برگزار شد.
پور عاطف در این جلسه اظهار داشت: یکی از کارهای فرهنگی مؤثر در جامعه، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است وباید به گونه ای برنامه ریزی ، مشوق ها و راهکارهایی اساسی برای رفع آن اندیشیده شود.
وی بر نقش مهم کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و افزود: فرهنگ کتاب و کتابخوانی باعث ارتقای سطح فرهنگی جامعه می شود وباید این فرهنگ از سنین پایین در کودکان نهادینه شود؛ از خانواده شروع و در مدارس تکمیل شود و مدارس نیز باید به سمت و سویی بروند که دانش آموزان را برای مطالعه کتاب های غیر درسی ترغیب نمایند. و حتی در این جلسات نیز کتاب های خوب و معتبر معرفی ، تا اعضای جلسه نیز به این امر ترغیب شوند .
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاطر نشان کرد: قانون نهاد کتابخانه های عمومی که به صورت نهاد عمومی غیر دولتی و مستقل است در سال ۱۳۸۲ و اجرای این قانون در ۴ آذر ۱۳۸۳ و با ترکیب ، دبیر کل و اعضاء که مشتمل بر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شوراهای عالی استانها و نماینده کمیسیون فرهنگی مجلس با حکم رئیس جمهور فعالیت خود را آغاز نمودند و هدف از تاسیس آن ساخت ، تجهیز ، بازسازی ، توسعه ، مدیریت و نظارت بر کتابخانه های کشور می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.