کد خبر : 4699
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهریور 1398 - 19:54
-

فرماندار شادگان تاکید کرد: لزوم تلاش برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شادگان

فرماندار شادگان تاکید کرد: لزوم تلاش برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شادگان

فرماندار شادگان گفت: باید همه دستگاه‌ها تلاش خود را برای بهتر و باشکوه‌ برگزار شدن برنامه‌های دفاع مقدس در شهرستان شادگان به کار بگیریم تا برنامه‌ها در شأن این هفته برگزار شود. به گزارش خبرنگارما از شادگان ، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته گرامیداشت دفاع مقدس به ریاست مهندس حاجیان فرماندار شادگان و با حضور

فرماندار شادگان گفت: باید همه دستگاه‌ها تلاش خود را برای بهتر و باشکوه‌ برگزار شدن برنامه‌های دفاع مقدس در شهرستان شادگان به کار بگیریم تا برنامه‌ها در شأن این هفته برگزار شود.
به گزارش خبرنگارما از شادگان ، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته گرامیداشت دفاع مقدس به ریاست مهندس حاجیان فرماندار شادگان و با حضور جنامی معاون فرماندار شادگان و مسئولین ادارات و دستگاهها در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
سعید حاجیان فرماندار شادگان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادتهای ایثارگران و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ، اظهار کرد: دفاع مقدس بخش مهمی از تاریخ انقلاب و تاریخ کشور است و این هفته باید فرصتی برای برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش های جنگ تحمیلی به نسل های آینده باشد .

فرماندار شادگان با بیان اینکه دفاع مقدس تداوم‌بخش حماسه‌آفرینی‌های حسینی است، تاکید کرد: در طول چهل سال گذشته با تقویت ارزش‌های دفاع مقدس در مسیر عزت و سربلندی و افتخار کشور گام برداشته‌ایم و این مسیر نورانی همچنان ادامه دارد.
حاجیان فرماندار و رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شادگان با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان ، گفت: صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ، گلباران و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ، نواختن زنگ دفاع مقدس در مدارس، برپایی نمایشگاه هشت سال دفاع مقدس و ایستگاه صلواتی، برگزاری مسابقات ورزشی و… را از مهم‌ترین برنامه‌های شاخص در این شهرستان اعلام کرد.
جنامی معاون فرماندار شادگان نیز در این جلسه بر لزوم ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاههای مربوطه در جهت هر چه با شکوهتر برگزار کردن برنامه های این هفته ، افزود: تمامی دستگاهها و نهادها در برگزاری برنامه های این هفته همکاری و مساعدت کنند.
خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.