کد خبر : 11875
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 بهمن 1398 - 14:06
-

فرماندار امیدیه : بازرسان شعب اخذ رای بدون هر گونه جانبداری برای برگزاری انتخابات سالم تلاش کنند

فرماندار امیدیه : بازرسان شعب اخذ رای بدون هر گونه جانبداری برای برگزاری انتخابات سالم تلاش کنند

بازرسان در روز اخذ رای به هیچ عنوان نباید اقدام به نوشتن تعرفه و یا اشاره برای نوشتن نام فرد خاصی در آنها داشته باشند چون این موارد تخلف محرز است و قانون گذار جرایم سنگین و بدون چشم پوشی برای آن در نظر گرفته است.

 

شبکه خبری خوزستان : فرماندار امیدیه و رییس حوزه فرعی انتخابیه شهرستان امیدیه از بازرسان شعب اخذ رای این حوزه انتخابیه خواست تا بدون هر گونه جانبداری برای برگزاری انتخابات سالم تلاش کنند.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از امیدیه در جلسه توجیهی بازرسان شعب اخذ رای شهرستان امیدیه سید مهران رفیعی فرماندار اظهار کرد: بازرسان شعب اخذ رای باید با رعایت موازین قانونی و بدون هر گونه جانبداری در شعب اخذ رای بایدها و نبایدها را  مورد توجه قرار دهند.

 

وی افزود: بازرسان در روز اخذ رای به هیچ عنوان نباید اقدام به نوشتن تعرفه و یا اشاره برای نوشتن نام فرد خاصی در آنها داشته باشند چون این موارد تخلف محرز است و قانون گذار جرایم سنگین و بدون چشم پوشی برای آن در نظر گرفته است.

 

رییس حوزه فرعی انتخابیه شهرستان امیدیه در پایان خاطر نشان کرد : بازرسان هر گونه تخلف در روز اخذ رای را در سریع ترین زمان ممکن به سر بازرسان اطلاع دهند و از هر گونه تنش با سعه صدر جلوگیری کنند.

 

خبرنگار/اعظم حکیمی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.