کد خبر : 637
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 - 20:06
-

فرمانداری هندیجان پیگیر استقرار ادارات در این شهر محروم باشد

فرمانداری هندیجان پیگیر استقرار ادارات در این شهر محروم باشد

علی گلمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت هندیجان مشکلات عدیده و بسیار زیادی دارد. گمرک، کشاورزی، صیادی این‌ها موارد عمده و بزرگ از معضلات و عقب ‌افتادگی ‌های این شهرستان محروم است.وی افزود: باوجود قدمت بسیار بالای شیلات در شهرستان هندیجان اما مشکلات این حوزه در هندیجان فاجعه ‌آمیز و غیر قابل ‌قبول است. اکثر مردم این شهر از طریق صیادی امرار معاش می‌کنند اما هیچ‌گونه خدمات مناسب ندارند.

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئول اصلی پیگیری استقرار ادارات در شهرستان هندیجان فرمانداری است یعنی فرماندار باید از طریق استانداری پیگیری کرده تا ادارات مورد نیاز این شهر به‌ طور کامل مستقر شوند.

علی گلمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت هندیجان مشکلات عدیده و بسیار زیادی دارد. گمرک، کشاورزی، صیادی این‌ها موارد عمده و بزرگ از معضلات و عقب ‌افتادگی ‌های این شهرستان محروم است.

وی افزود: باوجود قدمت بسیار بالای شیلات در شهرستان هندیجان اما مشکلات این حوزه در هندیجان فاجعه ‌آمیز و غیر قابل ‌قبول است. اکثر مردم این شهر از طریق صیادی امرار معاش می‌کنند اما هیچ‌گونه خدمات مناسب ندارند.

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس بیان کرد: در زمانی که هندیجان از ماهشهر جدا شد باید حق‌  و حقوق این شهرستان در آن زمان از سهم راهبردی و اعطای سهم این شهر از یکی از صنایع ویژه منطقه دیده می‌شد.

گلمرادی عنوان کرد: در همان زمان باید دو یا سه پتروشیمی به اسم هندیجان می‌گذاشتند تا عواید آن‌ها به این شهرستان تعلق می‌گرفت تا بعد از ۱۵ سال دنبال چند ریال بودجه عمومی کشور نباشیم.

وی ادامه داد: استقرار ادارات یک وظیفه و یک ضرورت است که باید توسط مسئولان دولتی هر چه سریع‌تر انجام و ادارات را به ‌طور کامل در این شهرستان محروم مستقر کنند تا مردم دیگر در جاده‌های خطرناک تردد نکنند.

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان تصریح کرد: هنگامی ‌که هندیجان شهرستان شد باید به‌ تبع آن ادارات مورد نیاز هم در آن مستقر شوند، در این خصوص مکاتبات و پیگیری‌های شده و من از فرماندار هندیجان می‌خواهم این موضوعات را به‌ صورت جدی پیگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: مسئول اصلی پیگیری استقرار ادارات در شهرستان هندیجان فرمانداری است، یعنی فرماندار باید از طریق استانداری پیگیری کرده تا ادارات مورد نیاز این شهر به ‌طور کامل مستقر شوند. مسئولان هندیجان باید از طریق ادارات کل در استان موارد را پیگیری کنند.

گلمرادی توضیح داد: من نماینده شما مردم هستم تا این موضوعات را با جدیت بیشتری از طریق مسئولان دولتی پیگیری و خواستار تسریع در استقرار ادارات شوم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.