کد خبر : 28703
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1400 - 19:06
-

اخبارهندیجان

مصطفی شکیبافر

فرماندارشهرستان هندیجان: برهم زنندگان نظم عمومی در گمرک هندیجان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت

فرماندارشهرستان هندیجان: برهم زنندگان نظم عمومی در گمرک هندیجان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت

فرماندارشهرستان هندیجان: برهم زنندگان نظم عمومی در گمرک هندیجان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.   فرماندار هندیجان گفت:با افراد مرتبط با لنج های جدیدالساخت که در گمرک هندیجان باعث برهم زدن نظم عمومی و اخلال در روند ارائه خدمات شوند مطابق قانون برخورد خواهد شد.   علی بویری فرماندارهندیجان در گفتگو باخبرنگارمادرهندیجان اظهارکرد:برابر گزارش

فرماندارشهرستان هندیجان: برهم زنندگان نظم عمومی در گمرک هندیجان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

 

فرماندار هندیجان گفت:با افراد مرتبط با لنج های جدیدالساخت که در گمرک هندیجان باعث برهم زدن نظم عمومی و اخلال در روند ارائه خدمات شوند مطابق قانون برخورد خواهد شد.

 

علی بویری فرماندارهندیجان در گفتگو باخبرنگارمادرهندیجان اظهارکرد:برابر گزارش های واصله از هفته گذشته افرادی در محوطه اداره گمرک این شهرستان اقدام به برهم زدن نظم عمومی و اخلال در روند اجرای کار شناورهای قدیمی نموده بودند که در صورت تکرار مطابق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی افزود:عده ای بدون توجه و اطلاع از قوانین و خودسرانه اقدام به ساخت لنج جدید کرده اند و با حاشیه سازی و فشار بر مسئولین و تجمع های غیر قانونی در مقابل فرمانداری و استانداری انتظار دارند کالاهای خود را در قالب تسهیلات کالای همراه ملوان ترخیص کنند در صورتیکه طبق آیین نامه هیات دولت صرفا آن دسته از شناورهایی که تاریخ ثبت آنها قبل از ۱۳/ ۹۷/۳ می باشد مشمول تسهیلات کالای ملوانی هستند.

رییس شورای تامین شهرستان هندیجان ادامه داد:مطابق مصوبه اخیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خوزستان مقرر گردید برای شناورهای جدید الساخت ترخیص کالا براساس دریافت ۵۰ درصد ارزش عوارض گمرکی کالای تجاری انجام گیرد و علاوه بر سپردن تعهد ثبتی مالکان این شناورها به منظور عدم تکرار سفر تحت عنوان کالای همراه ملوان،اداره بنادر و دریانوردی و گمرک مجوز خروج تحت این عنوان نخواهند داد و ضمنا سهمیه سوختی نیز به آنان تعلق نخواهد گرفت.

فرماندار هندیجان در پایان گفت :این اقدام همکاری و مساعدتی بود که با رایزنی و پیگیری های متعدد به همت استاندار و نماینده مردم و اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در نظر گرفته شد که در صورت مشاهده اقدامی خلاف مصوبه فوق نسبت به تشکیل پرونده و معرفی افراد خاطی به محاکم قضایی اقدام و هرگز اجازه حاشیه سازی و اخلال در روند امور را به هیچکس نخواهیم داد و قاطعانه با متخلفین برخورد خواهد شد. خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.