کد خبر : 60019
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 تیر 1403 - 0:12
-

اخبار شهرداری های خوزستان

ادارات

فراخوان سه پروژه بزرگ مشارکتی منتشر می شود

فراخوان سه پروژه بزرگ مشارکتی منتشر می شود
سه پروژه بزرگ مجتمع مسکونی مهر شهر، پارک حجاب و مجتمع تجاری مهر شهر در سامانه ستاد فراخوان می شوند.

فراخوان سه پروژه بزرگ مشارکتی منتشر می شود

شبکه خبری خوزستان / به همت سازمان سرمایه گذاری سه پروژه بزرگ مشارکت مدنی در شهرداری اهواز فراخوان می شوند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به تقل از اداره ارتباطات سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، صادق کهوازی رییس سازمان در این خصوص گفت: سه پروژه بزرگ مجتمع مسکونی مهر شهر، پارک حجاب و مجتمع تجاری مهر شهر در سامانه ستاد فراخوان می شوند.

کهوازی با اشاره به مشخصات پروژه مسکونی مهرشهر تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۲۳۱متر مربع و بصورت ۵طبقه مسکونی روی همکف به زیربنای ۱۳۹۰متر مربع ساخته خواهد شد.

 

وی همچنین ادامه داد: حجم سرمایه گذاری در این پروژه ۳۰۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال است که به صورت مشارکت مدنی در اختیار سرمایه گذاران محترم قرار خواهد گرفت.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی با اشاره به مجتمع تجاری مسکونی مهرشهر افزود: این مجتمع در زمینی به مساحت ۵۰۴ متر مربع و به صورت ۴طبقه روی همکف با زیر بنایی بالغ بر ۳۲۰۰متر مربع همراه با زیرزمین ساخته خواهد شد.

کهوازی ادامه داد: حجم سرمایه گذاری در این پروژه نیز ۸۴۸/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال است.

کهوازی با اشاره به نقش مهم مراکز خرید در اقتصاد شهروندان خاطر نشان کرد:احداث اینگونه فضاها علاوه بر رشد و توسعه ی اقتصادی شهری، میتواند در ایجاد اشتغال نیز تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی همچنین عنوان کرد: مجتمع های تجاری مکان هایی اجتماعی و پویا هستند، به مرور زمان تأثیرات بی‌شماری در فرآیند توسعه شهری خواهند داشت.

وی با اشاره به بازسازی پارک خاطره انگیز حجاب عنوان کرد:پارک ها به عنوان یکی از مهمترین مکان های عمومی جهت مراودات و تعاملات شهروندان محترم بشمار می آیند که با هدف بازسازی مجدد پارک حجاب در دستور بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پارک حجاب، مساحتی بالغ بر ۸۰۰ متر مربع دارد. حجم آروده سرمایه نیز در پروژه ۴۳۷/۰۰۰/۰۰۰ریال پیش بینی شده است.

کهوازی رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی تصریح کرد: پروژه زیپ لاین و بازارچه رسالت نیز در مراحل نهایی انعقاد قرارداد هستند و روی سامانه ستاد قرار دارند.

وی در خاتمه عنوان کرد: این سه پروژه بزرگ مشارکتی در راستای سند برنامه سال جاری به مرحله اجرا رسیده است و سرمایه گذاران محترم میتوانند با مراجعه به سامانه ستاد، درخواست خود را جهت سرمایه گذاری ثبت نمایند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.