کد خبر : 23841
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1399 - 20:18
-

فاز اول دانشگاه پیام نور در هویزه افتتاح شد

فاز اول دانشگاه پیام نور در هویزه افتتاح شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان هویزه، نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی از افتتاح فاز اول دانشگاه پیام نور در هویزه به مناسبت روز دانشجو خبر داد.   دکتر قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز


به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان هویزه، نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی از افتتاح فاز اول دانشگاه پیام نور در هویزه به مناسبت روز دانشجو خبر داد.

 

دکتر قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان و جامعه دانشگاهی، گفت: ۱۶ آذرماه نقطه عطفی در تاریخ تحولات کشور جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شود و روز دانشجو روزی است که دانشجویان و نخبگان جامعه از ظلم و ستم شاهنشاهی به تنگ آمده بودند و جریان انقلاب را رقم زدند.

 

او به افتتاح فاز اول ساختمان پیام نور در شهرستان هویزه به منظور تامین مکان مناسب برای نیروی اداری و دانشجویان اشاره کرد و افزود: زیربنای این دانشگاه یک هزار و ۸۰۰ مترمربع و در ۳ طبقه که هرکدام ۶۰۰ متر مربع است، با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از اعتبارات داخلی استانی و همکاری خیرین به بهره برداری رسید.

 

ساعدی با تقدیر و تشکر از همه دست اندرکاران شهرستان، خیرین و ریاست دانشگاه پیام نور خوزستان به منظور احداث این دانشگاه از اعتبارات داخلی و استانی، ادامه داد: هویزه پایتخت علم و دانش و فرهنگ محسوب می‌شود و با توجه به اینکه قرن پویایی و تحول گرایی است، هر تحولی باید از مردم این دیار آغاز شود، چراکه تحول در فکر را باید قبل از شروع هر کاری در اندیشه پیدا کرد و قطع به یقین نگاه با اندیشه منجر به توسعه خواهد بود.

 

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی، خود را خدمتگزار شهروندان حوزه انتخابیه دانست و بیان داشت: تشکیل کارگروه و ایجاد وحدت رویه، تعامل و همکاری با یکدیگر، همفکری و هم اعطایی با هدف گام برداشتن در جهت رفع مشکلات و محرومیت‌های شهرستان هویزه امری الزامی است.

 

او با بیان اینکه کارگروه مرتبط با نیاز، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در جهت توسعه کارگاه‌های فنی و تامین آن‌ها برای دانشگاه از منابع مختلف باید تشکیل و آمادگی برای جذب رشته‌های مهندسی کسب شود، تصریح کرد: به یاری خداوند و با همکاری همه جانبه دستگاه‌های متولی و پیگیری‌ها به زودی طبقات دیگر دانشگاه پیام نور هویزه تکمیل می‌شود و به بهره برداری خواهند رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.