کد خبر : 33177
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1400 - 10:32
-

سرپرست شهرداری هندیجان خبرداد:

مصطفی شکیبافر

عملیات لکه گیری و ترمیم معابر سطح شهر توسط واحد عمرانی شهرداری هندیجان آغاز شد

عملیات لکه گیری و ترمیم معابر سطح شهر توسط واحد عمرانی شهرداری هندیجان آغاز شد

    به گزارش خبرنگارما ازهندیجان درخشان سرپرست شهرداری هندیجان گفت: در راستای بهبود عبور و مرور، سیما و منظرشهری و با هدف خدمت رسانی شایسته به شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایط نقلیه، عملیات لکه گیری آسفالت  در معابر و خیابان‌های سطح شهر پیش از ظهر امروز چهارشنبه‌ ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ در

 

 

به گزارش خبرنگارما ازهندیجان درخشان سرپرست شهرداری هندیجان گفت: در راستای بهبود عبور و مرور، سیما و منظرشهری و با هدف خدمت رسانی شایسته به شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایط نقلیه، عملیات لکه گیری آسفالت  در معابر و خیابان‌های سطح شهر پیش از ظهر امروز چهارشنبه‌ ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ در برنامه کاری واحد عمرانی شهرداری هندیجان قرار گرفت.

وی افزود؛ هدف از انجام این لکه گیری ها رفع نواقص موضعی، ایمن سازی معابر و جلوگیری از گسترش خرابی و روسازی آسفالت معابر است.

درخشان در ادامه اظهارکرد : در روز نخست عملیات اجرایی لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر، لکه گیری حد فاصل چهارراه مسجد جامع الی چهارراه گندمکار انجام شد.

سرپرست شهرداری هندیجان خاطر نشان کرد: با توجه به وسعت زیاد معابر سطح شهر و تعدد محلات و نیاز گسترده معابر به رفع ایرادات، ترمیم و روکش طبق اولویت بندی انجام خواهد پذیرفت.

مهندس درخشان در پایان گفت: شهروندان عزیز می‌توانند از طریق سامانه پیام کوتاه ۵۰۰۰۲۴۸۳۵۲ نقاطی که نیاز به لکه گیری دارند را اطلاع رسانی کنند تا با الویت بندی اقدام به عملیات لکه گیری شود. خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.