اخبار شهرداری ها

مسجدسلیمان

عملیات زیر سازی و روکش آسفالت گرم منطقه سبزآباد ( حد فاصل خیابان نمره چهل ) در مسجدسلیمان + تصاویر

عملیات زیر سازی و روکش آسفالت گرم منطقه سبزآباد ( حد فاصل خیابان نمره چهل ) در مسجدسلیمان + تصاویر
پس از نارضایتی ساکنین این منطقه و بررسی های لازم به منظور رفع مشکلات موجود ، عملیات زیرسازی و روکش آسفالت گرم با نظارت کارشناسان معاونت فنی، امور زیر بنایی و شهرسازی آغاز گردید.

شبکه خبری خوزستان | عملیات زیر سازی و روکش آسفالت گرم منطقه سبزآباد ( حد فاصل خیابان نمره چهل ) در مسجدسلیمان به قوت خود ادامه دارد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، عملیات زیرسازی و روکش آسفالت گرم منطقه سبزآباد، حد فاصل خیابان نمره چهل، توسط معاونت فنی، امور زیربنایی و شهرسازی شهرداری مسجدسلیمان در حال انجام است.

آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از نارضایتی ساکنین این منطقه و بررسی های لازم به منظور رفع مشکلات موجود ، عملیات زیرسازی و روکش آسفالت گرم با نظارت کارشناسان معاونت فنی، امور زیر بنایی و شهرسازی آغاز گردید.

وی در ادامه گفت: منطقه سبزآباد از جمله مناطق کمتر توسعه یافته شهری محسوب می شود که پس از چندین سال خاکی بودن مسیر، اجرای آسفالت آن در دستور کار قرار گرفت.

شهردار مسجدسلیمان در پایان تصریح کرد: اجرای آسفالت منطقه سبزآباد با مساحت تقریبی۶۴۰  تُن در حال اجرا می باشد، که امیدواریم پس از تکمیل رضایتمندی شهروندان ساکن در این منطقه را بهمراه داشته باشد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.