کد خبر : 21754
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 - 12:27
-

علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان: روستائیان مسجدسلیمان در اوج محرومیت روزگار میگذرانند

علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان: روستائیان مسجدسلیمان در اوج محرومیت روزگار میگذرانند

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از محرومیت برخی روستا‌های مسجدسلیمان از نعمت برق گفت: روستا‌ها در مجاورت ۲ سد قرار دارند، ولی فاقد برق هستند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرروز؛

علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گستردگی حوزه انتخابیه و مشکلات موجود گفت: مشکلات زیادی در حوزه برق شهر‌های حوزه انتخابیه وجود دارد، بطوریکه برخی روستا‌ها فاقد برق هستند، این درحالی است که منطقه‌ای سرشار از ظرفیت داریم.

او افزود: اینکه ما آب کافی داشته باشیم و روستا‌های ما در کنار ۲ سد قرار دارند، ولی از نعمت برق محروم باشند قابل پذیرش نیست و ما انتظار داریم در این خصوص توجه بیشتری در حوزه برق در ۴ شهرستان شود.

ورناصری اظهار داشت: ما از سفر‌های مسئولان کشوری و معاونان آن‌ها انتظار حل شدن همه مشکلات را نداریم، اما نیازمند عزم و نگاه ویژه برای حل شدن آن‌ها هستیم، زیرا برخی از مسائل نیاز به فوریت بیشتری دارند و برخی نیازمند برنامه طولانی مدت هستند که پیگیر این مسئله هم خواهیم بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکل ولتاژ برق در حوزه انتخابیه بسیار جدی و جزو گلایه همیشگی مردم است، ضمن اینکه در بحث روشنایی، دارای محروم‌ترین روستا‌ها در حوزه ۴ شهرستان هستیم که از کمترین امکانات همچون مدرسه، بهداشت، پزشک، روشنایی و حتی آنتن دهی هم محروم هستند، همچنین در بحث روشنایی معابر شهر و روستا دارای مشکلات فراوانی هستیم و یکی از مطالبات مهم ما رفع این مشکل است و به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به پتانسیل‌های موجود در این شهرستان به خبرنگار ما گفت: در منطقه ما پتانسیل‌های مهمی همچون ۲ سد بزرگ و مهم وجود دارد که نقش بسزایی در تولید برق کشور ایفا می‌کنند و این نشان از اهمیت توجه به این حوزه است.

او با تاکید بر اینکه پایداری برق در مسجدسلیمان نیاز به تقویت دارد و ما آماده ایم تا زیرساخت‌های لازم را برای احداث پست برق جدید در شهرستان فراهم کنیم، اظهار داشت: با این اقدام شاهد تقویت بیشتر برق و پایداری آن خواهیم بود و زمینه اشتغال را برای جوانان شهرستان ایجاد می‌کنیم.

پاکدل تصریح کرد: بحث روشنایی در مسجدسلیمان رضایت بخش نیست و انتظار داریم اعتبارات بیشتری برای توسعه زیرساخت‌ها و روشنایی در این شهرستان اختصاص یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.