کد خبر : 18570
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مرداد 1399 - 3:27
-

عزاداری هیئت حسینیه ثارالله دزفول با رعایت ضوابط در فضای باز برگزار می‌شود

عزاداری هیئت حسینیه ثارالله دزفول با رعایت ضوابط در فضای باز برگزار می‌شود

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول، گفت: تدابیر لازم برای دهه اول ماه محرم اتخاذ شده است و هیئات عزاداری شهرستان ملزم به اجرای دستورالعمل پروتکل‌های بهداشتی هستند. علی فرهمندپور ، اظهار داشت: تدابیر لازم برای دهه اول ماه محرم اتخاذ شده و هیئات عزاداری ملزم به اجرا دستورالعمل پروتکل های بهداشتی هستند. وی با بیان اینکه

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول، گفت: تدابیر لازم برای دهه اول ماه محرم اتخاذ شده است و هیئات عزاداری شهرستان ملزم به اجرای دستورالعمل پروتکل‌های بهداشتی هستند.

علی فرهمندپور ، اظهار داشت: تدابیر لازم برای دهه اول ماه محرم اتخاذ شده و هیئات عزاداری ملزم به اجرا دستورالعمل پروتکل های بهداشتی هستند.

وی با بیان اینکه حداکثر زمان برگزاری مراسم نیز یک ساعت تعیین شده است، افزود: برای هیئات بزرگی از جمله حسینیه ثارالله، روضه الزهرا(س) و نیز قدمگاه امام رضا(ع) مکان برای آنها تعیین شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در ادامه عنوان کرد: مراسم عزاداری حسینیه ثارالله در حیاط این حسینیه، روضه الزهرا(س) در مصلی نمازجمعه و نیز قدمگاه امام رضا(ع) در باشگاه ورزشی برگزار می‌شود.

فرماندار دزفول به چگونگی توزیع نذورات محرم اشاره کرد،گفت: در ایام غدیر در قالب “طرح ضیافت غدیر” پخت نذری و اطعام غدیر به خوبی برگزار شد که دراین باره پیشنهاد شد نحوه تهیه و توزیع نذورات از سمت تبلیغات اسلامی به صورت متمرکز در هشت موکب شهرستان اعلام شود.

دسته گردانی هیئت های مذهبی در مسافت کوتاه امکان پذیر است

وی به برگزاری چگونگی تاسوعا و عاشورا حسینی اشاره کرد، گفت: طبق دستورالعمل ستاد کرونا استان هئیت‌های مذهبی، که تمایل به دسته گردانی داشته در خیابان‌های اطراف و نیز منطقه خودشان با مسافت کوتاه می‌توانند هیئت گردانی داشته باشند.

این مقام مسئول بر ضرورت ضدعفونی و استفاده از ماسک و دستکش در روضه‌های خانگی تاکید کرد،گفت: روضه‌های خانگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نیز در صورت امکان در فضای باز برگزار و از صندلی استفاده شود.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: تزئینات و سیاه پوش کردن شهر باید یکپارچه باشد و هیئت‌ها باید رعایت کنند.

اعزام تجهیزات بیمارستان تامین اجتماعی

وی درباره آخرین روند افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی دزفول، گفت: ۵۲ کامیون از تجهیزات بیمارستان آمده بارگیری بوده که در این باره ۸ کامیون از بخشی تجهیزات یکشنبه جهت نصب اعزام دزفول می‌شوند.

فرهمندپور با بیان اینکه از مردم دزفول تقاضا داریم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند در ادامه گفت: در جلسه ستادکرونا استان خوزستان اعلام شد شهرستان دزفول در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین شهرستان‌های استان خوزستان رتبه نخست را کسب کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.