کد خبر : 24912
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 4:55
-

عامل ضرب و شتم کارگر خدمات شهری شهرداری بندر امام خمینی (ره) اخراج شد

عامل ضرب و شتم کارگر خدمات شهری شهرداری بندر امام خمینی (ره) اخراج شد

سرپرست شهرداری بندر امام خمینی (ره) با تایید ضرب و شتم کارگر خدمات شهری توسط مسئول کارگاه ناحیه ۳ خدمات شهری گفت: عامل ضرب و شتم این کارگر اخراج شد. به گفته شاهدان روز گذشته برخورد فیزیکی سرکارگر شرکتی شهرداری بندر امام خمینی(ره) با یک کارگر سبب راهی شدن وی به بیمارستان می‌شود و با

سرپرست شهرداری بندر امام خمینی (ره) با تایید ضرب و شتم کارگر خدمات شهری توسط مسئول کارگاه ناحیه ۳ خدمات شهری گفت: عامل ضرب و شتم این کارگر اخراج شد.

به گفته شاهدان روز گذشته برخورد فیزیکی سرکارگر شرکتی شهرداری بندر امام خمینی(ره) با یک کارگر سبب راهی شدن وی به بیمارستان می‌شود و با انتشار فیلم بستری شدن وی در بیمارستان و فضای مجازی، گروه‌های مختلف مردمی نسبت به برخورد ناشایست سرکارگر، واکنش نشان داده و آنرا محکوم کردند.

یکی از کارگران و شاهد این ماجرا درباره جزییات این حادثه به خبرنگار خبر روز اظهار داشت: روز گذشته کارگران برای ثبت اثر انگشت دستگاه جدید، به شرکت مراجعه کرده بودند و همکار ما در حال صحبت با رئیس شرکت که در اتاق حضور داشت، بود.

وی افزود: سرکارگر بدون زمینه قبلی به سمت کارگر آمد و با برخورد ناشایست به وی گفت از اتاق بیرون برو. سپس برخورد لفظی و فیزیکی با کارگر کرد. به طوری که کارگر روی زمین افتاده و حمله عصبی شدید و تشنج در کارگر می‌شود.

این کارگر شهرداری بندر امام خمینی(ره) عنوان کرد: این سرکارگر سابقه برخورد نادرست با کارگران را دارد ولی چکار کنیم به خاطر ترس از بیکاری و مسائلی دیگر که قابل عنوان نیست، هیچ وقت کسی حرفی نمی‌زند و به مسئولان شرکت و شهرداری طرح شکایت نکردیم.

عامل ضرب و شتم کارگر خدمات شهری شهرداری بندر امام خمینی(ره)، اخراج شد

مرتضی خرمی سرپرست شهرداری بندر امام خمینی(ره)‌ در گفت‌وگو با خبر روز درباره جزییات این حادثه تاسف‌بار اظهار داشت: روز گذشته کارگر خدمات شهری توسط مسئول کارگاه ناحیه ۳ خدمات شهری مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

وی افزود: هیچ عاملی نباید منجر به برخورد فیزیکی با کارگر شود. ضوابط حاکم بر رابطه کارفرما و کارگر به طور کامل بر مبنای احترام متقابل است و در مواردی هم که کارگران در انجام وظایف محوله کوتاهی کنند، قانون نحوه برخورد را مشخص کرده است.

خرمی در ادامه تاکید کرد: به هیچ عنوان، هیچ پرسنل یا مسئولی حق برخورد فیزیکی در محل کار را ندارد. این عمل خارج از عرف و شئونات انسانی و برخلاف رفتارهای سازمانی و کرامت انسانی بوده و همواره محکوم است.

مهندس خرمی با بیان اینکه مسئول کارگاه بعد از تحقیقات میدانی از کار اخراج شد، بیان داشت: پس از تحقیقات به عمل آمده از مسئول ناحیه ۳ خدمات شهری و بر اساس اظهارات شاهدان عینی، یکی از نیروی‌های شرکتی که سرپرستی کارگاه ناحیه ۳ خدمات شهری را به عهده داشت، برای چندمین بار مرتکب رفتار غیر سازمانی شده و با وجود تذکرها و توبیخ‌های قبلی، عمل ناشایست خود را تکرار کرده و با یکی از کارگران خدمات شهری برخورد فیزیکی انجام داده است و دستور اخراج مسئول کارگاه را به واحد کارگزینی شرکت ابلاغ کردیم.

سرپرست شهرداری بندر امام خمینی (ره) در پایان گفت: شرایط جسمی نیروی خدمات شهری مساعد توصیف است و وی بلافاصله به درمانگاه منتقل و پس از معاینات اولیه و خدمات پزشکی، راهی منزل شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.