کد خبر : 20625
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 شهریور 1399 - 13:18
-

ظرفیت سپاه برای برقراری امنیت پایدار در خوزستان بکار گرفته می‌شود

ظرفیت سپاه برای برقراری امنیت پایدار در خوزستان بکار گرفته می‌شود

رئیس دادگستری خوزستان با اشاره به عزم جدی دستگاه قضا با عوامل ناامنی در خوزستان گفت: در ایجاد امنیت پایدار نیز استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج در کنار نیروی انتظامی می‌تواند کمک بسزایی داشته باشد. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، حجت‌الاسلام صادق مرادی اظهار کرد: اخیراً

رئیس دادگستری خوزستان با اشاره به عزم جدی دستگاه قضا با عوامل ناامنی در خوزستان گفت: در ایجاد امنیت پایدار نیز استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج در کنار نیروی انتظامی می‌تواند کمک بسزایی داشته باشد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، حجت‌الاسلام صادق مرادی اظهار کرد: اخیراً در فضای مجازی تصاویری مربوط به سرقت‌های مسلحانه در اهواز منتشر شده و با اقدامات نیروی انتظامی عوامل آن‌ها دستگیر شدند که پرونده تخلفات آن‌ها بدون نوبت و بی‌مماشات بررسی می‌شود.

وی افزود: امنیت مردم خط قرمز ما است و قطعاً با کسانی که سعی بر ایجاد ناامنی دارند با شدت برخورد خواهد شد و در برابر سرقت های خشن و مسلحانه هیچ چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

رئیس دادگستری خوزستان گفت: در ایجاد امنیت پایدار نیز استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج در کنار نیروی انتظامی می‌تواند کمک بسزایی داشته باشد.

وی ادامه داد: انتشار کلیپ‌های سرقت در فضای مجازی بر اذهان عمومی تأثیرات سوئی داشته که باید اقدامات انجام‌شده در برابر عوامل این اتفاقات هم رسانه‌ای شوند تا از گسترش شبهات و شایعات جلوگیری شود.

حجت الاسلام مرادی تصریح کرد: در زمینه بیان حقایق و اطلاع‌رسانی به مردم رسانه‌ها باید همکاری لازم را داشته باشند و با آگاهی کامل از طرف خود در برابر فتنه‌های دشمن هوشیار باشند و جامعه را به‌درستی مطلع نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.