کد خبر : 31270
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400 - 16:07
-

طی نشستی مطالبات عمومی شهر عنبر مطرح و پیگیری شد

طی نشستی مطالبات عمومی شهر عنبر مطرح و پیگیری شد

شبکه خبری خوزستان// مطالبات عمومی شهر عنبر طی نشستی مطرح و پیگیری گردید. اخیرا نشستی به دعوت مسئول محترم بازرسی و روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مسجدسلیمان جناب آقای موسی محمودی؛ جهت آشنایی و توضیح درخصوص مواردی ڪه در گروه مسئولین و شهروندان مطرح شده و باعث ناراحتی ریاست محترم شورای شهر جدید عنبر

شبکه خبری خوزستان// مطالبات عمومی شهر عنبر طی نشستی مطرح و پیگیری گردید.

اخیرا نشستی به دعوت مسئول محترم بازرسی و روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مسجدسلیمان جناب آقای موسی محمودی؛ جهت آشنایی و توضیح درخصوص مواردی ڪه در گروه مسئولین و شهروندان مطرح شده و باعث ناراحتی ریاست محترم شورای شهر جدید عنبر شده بود به نهاد فوق الذڪر مراجعه نمودیم در این جلسه و یا دیدار مواردی میان آقایان؛ موسی محمودی؛ جهانگیر عسڪری؛ حسین ڪلانتر؛ مسعود ڪریمی و سعید ڪریمی مطرح گردید.

ابتدا مسئول محترم بازرسی ناحیه مقاومت بسیج؛ جناب آقای محمودی؛ توضیحاتی درخصوص نحوه مطالبه گری ها و پیگیری مطالبات عمومی علی الخصوص مواردی ڪه به سپاه مربوط است و همچنین منازلی ڪه به صورت امانی در اختیار سپاه قرار دارد پیشنهادات و راهڪارهایی ارائه نمودند و درخصوص پیگیری معضلات و مشڪلات شهر و شهروندان قول دادند با مطالبه گران همراهی و مساعدت فرمایند.

 نامه ای نیز خطاب به فرماندهی محترم ناحیه مقاومت سپاه درخصوص علت عدم بازپس گیری بنگله شرڪت نفت واقع در پشت فرمانداری سابق از شخصی بازنشسته و شفاف سازی این موضوع ڪه به ڪرات در گروه مطرح گردیده؛ تحویل جناب آقای محمودی گردید و ایشان فرمودند این نامه تحویل فرماندهی محترم سپاه مسجدسلیمان خواهد شد و پاسخ به اطلاع خواهد رسید.
خدمت مسئول محترم بازرسی معروض داشتیم ڪه مطالبه گران نیاز به حمایت و تشویق مسئولین دارند و ما جهت نهادینه ڪردن فرهنگ صحیح مطالبه گری و بهبود وضعیت شهر و شهروندان و ممانعت از تخلفات؛ از نهادهایی همچون سپاه انتظار مساعدت به صورت جدی و مستمر داریم.

ریاست محترم شورای شهر عنبر نیز درخصوص پیگیری مشڪلات منطقه و اقداماتی از قبیل تعریض پل ورودی شهر عنبر ڪه مڪانی حادثه خیز بود و همچنین مرتفع ڪردن مشڪل آب رسانی در شهر عنبر در ڪمترین زمان ممڪن؛ مطابق وعده ای ڪه به مردم داده بودند توضیحاتی ارائه نمودند.
این اقدامات انجام شده توسط شورای شهر و شهرداری عنبر؛ جهت مرتفع نمودن مشڪلات مذڪور قابل تقدیر و تشڪر است و ما قدردان همه مسئولین عزیزی هستیم ڪه ذره ای از مشڪلات مردم بڪاهند.
درخصوص پل فوق الاشاره و نحوه برگزاری فرآیند مناقصه و واگذاری این پروژه به پیمانڪاری ڪه در حال حاضر مجری ڪار می باشد سؤالاتی مطرح شد؛ جناب آقای عسڪری عنوان داشتند ڪه پیمانڪار قبلی ڪارهای راحت مربوط به بلوار ورودی را انجام داد ولی پل ها ڪه جزئی از ڪار بودند را انجام نداده و ڪار را رها نمود و ضمانت نامه ایشان ضبط گردید. به همین دلیل شهردار عنبر؛ آقای شاپور حاجی پور به اهواز رفتند و اقداماتی انجام داده و شخصی را آوردند ڪه ڪار این پُل را انجام دهند.

متأسفانه بعلت عدم انجام فرآیند مناقصه و واگذاری این پروژه بصورت ترک تشریفات پاسخ ایشان قانع ڪننده نبود…
جناب آقای ڪلانتر موضوع انجام معامله ای توسط ریاست محترم شورای شهر عنبر در شهر اهواز که طبق این معامله قرار بود بیست هزار متر زمین مسڪونی در عنبر؛ در عوض چند هڪتار زمین ڪشاورزی واگذار گردد ڪه با پیگیری مطالبه گران این معامله لغو شد … را چندی پیش در گروه مطرح نموده بودند ڪه ریاست محترم شورای شهر عنبر فرمودند این موضوع ڪذب است و آقای ڪلانتر به من اتهام وارد نموده و باید پاسخگو باشد در غیر اینصورت علیه ایشان شڪایت مطرح خواهم ڪرد…
آقای ڪلانتر نیز عنوان نمودند برای گفته هایشان چند شاهد معتبر دارند و در حضور مراجع مربوطه صحت این موضوع را ثابت خواهم ڪرد.

(لذا جهت رفع هرگونه شبهه و ممانعت از اتلاف بیت المال ورود مراجع نظارتی و بازرسی جهت پیگیری این موضوع و اثبات صحت و سقم آن ضروری به نظر می رسد.)

ضمناً جناب آقای عسڪری مدعی شدند؛ آقای ڪلانتر یک اتهام دیگر نیز به من وارد نموده و آن اقدام جهت اخذ سند مالڪیت بنگله شرڪت نفت واقع در پشت فرمانداری می باشد و متعاقباً عنوان ڪردند؛ تنها اقدامی ڪه انجام دادم این بود ڪه ما سی ۳۰نفر بودیم ڪه به اتفاق نزد آقای مهندس ظاهری رفتیم و از ایشان درخواست نمودیم ترتیبی اتخاذ نمایند این منازل به ما واگذار گردد…
درخصوص تخریب دیوار گرمابه عمومی با بیش از یڪصد سال قدمت در شهر عنبر و تبدیل آن به آتش نشانی نیز جناب آقای عسڪری فرمودند؛ ریاست محترم اداره میراث فرهنگی و گردشگری جناب آقای احمدپور فرموده اند می توانید از این اماڪن استفاده ڪنید.
 این پاسخ نیز قانع ڪننده نبود زیرا استفاده با تخریب فرق دارد و
اماڪن ارزشمند تاریخی باید ترمیم و بازسازی گردد و تخریب یک مڪان تاریخی به هیچ وجه قابل توجیه نیست.
(لذا باتوجه به اینڪه قسمتی از دیوار ملک تاریخی موردنظر را شهرداری تخریب نموده؛ این موضوع نیاز به شفافیت توسط ریاست محترم‌ اداره میراث فرهنگی و گردشگری؛ جناب آقای احمدپور دارد…)
شایان ذڪر است؛ اماڪن تاریخی زیادی در شهر عنبر وجود دارد ڪه نیاز است اداره میراث فرهنگی جهت ممانعت از تخریب و از بین رفتنِ آنها در اسرع وقت تدابیری مناسب اتخاذ نماید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.