کد خبر : 21321
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مهر 1399 - 17:23
-

طرح جامع فاضلاب اهواز ظرف ۳ سال آینده به پایان می‌رسد

طرح جامع فاضلاب اهواز ظرف ۳ سال آینده به پایان می‌رسد

مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به اینکه طرح جامع فاضلاب اهواز به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار شده است گفت: طرح جامع فاضلاب اهواز ظرف ۳ سال آینده نهایی می‌شود و نقطه شروع این طرح منطقه “کوت عبدالله” است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

حجت‌الاسلام سید محمد موسوی‌فرد امام جمعه اهواز در بازدیدی که صبح امروز از شهر کوت عبدالله خوزستان داشت اظهار داشت: شرکت آبفا برای برطرف کردن مسئله فاصلاب این بخش و به‌ویژه منطقه اسلام آباد شهر کوت عبدالله در حال عملیات است.

وی افزود: بخشی از مشترکان در این منطقه به خروجی اصلی فاضلاب وصل نبودند که آبفا در تلاش است که این اتصال یکپارچه همه مشترکان صورت گیرد. پس از آن از سوی شهرداری آسفالت‌ریزی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان بیان داشت: برای اینکه دوباره کاری نشود و پس از آسفالت‌ریزی شاهد ایجاد چاله و حفاری مجدد در خیابان‌های منطقه نباشیم لازم است همه خیابان‌های فرعی و مشترکان به شبکه اصلی فاضلاب وصل شوند.

صادق حقیقی مدیرعامل آبفا خوزستان در این بازدید اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی آبفا خوزستان مسئله فاضلاب منطقه کوت عبدالله است.

وی با اشاره عملیات‌های در حال انجام آبفا در بخش‌های مختلف این منطقه افزود: مطابق طرح جامع فاضلاب منطقه کوت عبدالله به تصفیه خانه شرق اهواز منتقل می‌شود.

مدیرعامل آبفا خوزستان ادامه داد: برای فاضلاب کوت عبدالله به‌‌ویژه شبکه فرعی ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است و تنها برای خروجی فاضلاب ۲۰۰ متر باقی مانده است. ایستگاه پمپاژ در انتهای محله اسلام آباد برای خروجی فاضلاب احداث کردیم.

وی اظهار داشت: طرح فاضلاب اهواز به قرارگاه خاتم واگذار شده است و به‌زودی شروع به فعالیت می‌کند. نخستین منطقه که قرار است عملیات صورت گیرد منطقه کوت عبدالله است.

حقیقی گفت: طرح جامع فاضلاب اهواز ظرف ۳ سال آینده نهایی می‌شود. در این طرح  ۷ ایستگاه پمپاژ برای این منطقه کوت عبدالله در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.