کد خبر : 32175
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 19:40
-

ناصر حکیمی

ضریب پوشش واکسن کرونا در شهرستان شادگان تقویت شود

ضریب پوشش واکسن کرونا در شهرستان شادگان تقویت شود

سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر اینکه ضریب پوشش واکسن کرونا در سطح شهرستان شادگان باید تقویت شود، گفت: برای ثبات این وضعیت آبی شدن پروتکل‌های بهداشتی باید بیشتر رعایت شود. به گزارش خبرنگار ما ، امید صبری پور صبح امروز در جلسه ستاد کرونا این شهرستان ، بر لزوم افزایش سرعت واکسیناسیون در شهرستان

سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر اینکه ضریب پوشش واکسن کرونا در سطح شهرستان شادگان باید تقویت شود، گفت: برای ثبات این وضعیت آبی شدن پروتکل‌های بهداشتی باید بیشتر رعایت شود.

به گزارش خبرنگار ما ، امید صبری پور صبح امروز در جلسه ستاد کرونا این شهرستان ، بر لزوم افزایش سرعت واکسیناسیون در شهرستان شادگان تاکید کرد.

وی افزود: دهیاران، بهورزان، شوراها روستاها در کنار بخشداران شهرستان در امر سرعت بخشیدن به واکسیناسیون در روستاهای شادگان همکاری بیشتری داشته باشند تا مشارکت در این زمینه افزایش یابد.

سرپرست فرمانداری شادگان بابیان اینکه بازدیدها و نظارت در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در شهرستان بخصوص در حوزه مدارس و اصناف و ادارات باقدرت باید ادامه یابد، ابراز داشت: دانش‌آموزانی که شرایط واکسن داشته و هنوز دریافت نکردند، حتماً نسبت به دریافت آن اقدام کنند و در حوزه روستایی نیز اقدامات برای افزایش پوشش ضریب واکسیناسیون کرونا می‌بایست تقویت شود.

صبری پور در پایان با بیان اینکه باید بر عملکرد مدارس در اجرا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نظارت دقیق انجام شود، گفت: در صورت مشاهده تخلف گزارش ارائه و برخورد شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.