کد خبر : 10458
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 - 9:41
-

شکایت تیم شهرداری بندر ماهشهر از باشگاه پرسپولیس رد شد

شکایت تیم شهرداری بندر ماهشهر از باشگاه پرسپولیس رد شد

شکایت تیم شهرداری بندر ماهشهر از باشگاه پرسپولیس رد شد با اعلام آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت باشگاه شهرداری بندر ماهشهر، از پرسپولیس تهران رد شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور، آرا تازه ای در خصوص اتفاقات فوتبالی گذشته صادر کرد. باشگاه شهرداری بندر

شکایت تیم شهرداری بندر ماهشهر از باشگاه پرسپولیس رد شد

با اعلام آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت باشگاه شهرداری بندر ماهشهر، از پرسپولیس تهران رد شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور، آرا تازه ای در خصوص اتفاقات فوتبالی گذشته صادر کرد.

باشگاه شهرداری بندر ماهشهر، پس از حذف شدن در رقابت های جام حذفی فوتبال کشور، در برابر تیم پرسپولیس طی نامه ای از تیم پرسپولیس تهران به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور شکایت کرد.

این تیم شکایت خود را مبنی بر استفاده غیر قانونی از تیم پرسپولیس از فرشاد احمدزاده تهیه و تنظیم کرده و مدعی شده بوده که این بازیکن محروم بوده و اجازه بازی نداشته.

همچنین کمیته انضباطی پس از استعلام از کمیته برگزاری مسابقات و ناظر بازی تایید و اعلام کرده که محرومیت احمدزاده مربوط به هفته ششم دیدار های لیگ برتر فوتبال بوده و زمان برگزاری جام حذفی فاقد محرومیت انضباطی می باشد.

و شکایت باشگاه شهرداری بندر ماهشهر را فاقد وجاهت قانونی دانسته و وفق ماده ۹۵ از مقررات انضباطی، حکم برائت صادر و اعلام خواهد شد، رای صادره ظرف مهلت ۷ روز از تاریخ این رای قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.