کد خبر : 7210
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آبان 1398 - 1:47
-

شهر سوسنگرد در محدوده بازار به پارکینگ نیاز دارد

شهر سوسنگرد در محدوده بازار به پارکینگ نیاز دارد

هنگامی که صحبت از مشکلات ترافیک شهری به میان می آید ، شلوغی خیابانها ، حرکات کند وسایل نقلیه در شبکه معابر و ظرفیت پایین شبکه معابر شهری اولین نکاتی است که به ذهن خطور می کند . در صورتی که پارک وسایل نقلیه در شهر یکی از مشکلات عدیده ای است که کارشناسان ترافیک

هنگامی که صحبت از مشکلات ترافیک شهری به میان می آید ، شلوغی خیابانها ، حرکات کند وسایل نقلیه در شبکه معابر و ظرفیت پایین شبکه معابر شهری اولین نکاتی است که به ذهن خطور می کند . در صورتی که پارک وسایل نقلیه در شهر یکی از مشکلات عدیده ای است که کارشناسان ترافیک همه روزه با آن روبرو هستند.

تمام افرادی که از خودرو استفاده می کنند با مشکل یافتن پارکینگ مواجه هستند. پیدا کردن جای پارک مناسب و نزدیک در بیشتر اوقات امکان پذیر نیست. خیلی وقت ها ناچار هستیم وسیله ی نقلیه خود را در محل نامناسبی پارک کنیم و با خاطری مشغول، پیگیر دیگر کارهایمان شویم.

گاهی اوقات زمانی را که برای یافتن پارکینگ هدر می دهیم از کل وقتی که صرف انجام کار و ترددمان می کنیم بیشتر است. با یک حساب سرانگشتی متوجه می شویم در یک محل شلوغ و پرتردد، گاهی بین ده تا پانزده دقیقه زمان صرف پیدا کردن جای پارک می کنیم که این زمان در شهرهای بزرگ حتی به بیست الی سی دقیقه افزایش پیدا می کند.

پارک خودروهای سنگین در خیابان معلم شهرسوسنگرد نیز بر معضل ترافیک محدوده بازار شهر افزوده است.

شهرداری سوسنگرد سال گذشته زمین متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد واقع در خیابان شیخ مهدی طرفی را در ایام منتهی به عیدفطر را جهت پارک خودروها اجاره کرده بود که متاسفانه بعد از عید فطر سال گذشته تعطیل شد.

پیشنهاد به شهرداری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد

پیشنهاد می گردد با عقد قرارداد جدید فی مابین شهرداری و دانشگاه آزاد واحد سوسنگرد جهت حل معضل ترافیکی شهر سوسنگرد دوباره این پارکینگ فعال گردد تا همشهریان گرامی دغدغه پارک خودروهای خود را نداشته باشند.

درصورت عملی شدن این پیشنهاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد هرماهه مبلغی را صاحب می‌شود هم شهرداری سوسنگرد منبع درآمدی برای خود دارد.

اگر شهرداری سوسنگرد توانایی اداره پارکینگ راندارد می‌تواند با اجرای مزایده آن را به پیمانکار بومی واگذار کند که از این طریق حداقل سه نفر از شهروندان عزیز را با اشتغال در این پارکینگ از معضل بیکاری نجات دهند.

داوودعبیداوی خبرنگار شبکه خبری خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.