کد خبر : 5650
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مهر 1398 - 13:20
-

شهردار شیبان خبر داد: آغاز عملیات لکه گیری آسفالت معابر شهر و پیشرفت مناسب تعمیرات سطح شهر

شهردار شیبان خبر داد: آغاز عملیات لکه گیری آسفالت معابر شهر و پیشرفت مناسب تعمیرات سطح شهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری شیبان “فریدسجیراتی” شهردار شیبان از پروژه لکه گیری آسفالت و پیشرفت قابل توجه تعمیرات جوی و جدول شهر شیبان خبر داد. سجیراتی بیان داشت: از ابتدای هفته پیمانکار قرارداد مذکور با چند اکیپ درحال کار در هسته مرکزی شیبان می باشد و بزودی شاهد رفع بیشتر چاله و چوله ها

به گزارش روابط عمومی شهرداری شیبان “فریدسجیراتی” شهردار شیبان از پروژه لکه گیری آسفالت و پیشرفت قابل توجه تعمیرات جوی و جدول شهر شیبان خبر داد.

سجیراتی بیان داشت: از ابتدای هفته پیمانکار قرارداد مذکور با چند اکیپ درحال کار در هسته مرکزی شیبان می باشد و بزودی شاهد رفع بیشتر چاله و چوله ها خواهیم بود.

شهردارشیبان افزود: با توجه به اینکه مشکل آب های سطحی در بیشتر مناطق وجود دارد با همکاری واحد فنی شهرداری در صدد آن هستیم که اکثر مکان هایی که دارای مشکل گرفتگی جوی یا خرابی هستند را در اسرع وقت تعمیر و رفع کنیم.

سجیراتی عنوان کرد: ضمن تشکر از مشارکت فعال شهروندان در خصوص ارسال درخواست های تعمیرات جوی و جدول و همچنین لوله گذاری های معابر شهر ان شالله طبق برنامه ریزی صورت گرفته از طرف مسئول فنی بقیه موارد را رفع خواهیم کرد ضمن اینکه تا کنون ۶۰ درصد تعمیرات سطح شهر در ۴ منطقه انجام شده است و این روال نیز ادامه دارد.

روابط عمومی شهرداری و شورای شهر شیبان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.