کد خبر : 40030
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 - 15:32
-

شهردار اهواز: پیگیر ساماندهی عبور و مرور بار از طریق هوشمندسازی هستیم

شهردار اهواز: پیگیر ساماندهی عبور و مرور بار از طریق هوشمندسازی هستیم

رضا امینی با بیان اینکه در حمل و نقل بار وضعیت خوبی نداریم اظهار داشت: به دلیل آنکه هوشمندسازی با تاخیر انجام شده عقب هستیم. وی در مورد ضرورت ثبت بار در سامانه‌های موجود گفت: با ثبت بار در سامانه بارستان ضمن امکان رصد جابجایی‌ها توسط پلیس راهور می‌توان برنامه‌ریزی مناسبی در خصوص ترافیک و


رضا امینی با بیان اینکه در حمل و نقل بار وضعیت خوبی نداریم اظهار داشت: به دلیل آنکه هوشمندسازی با تاخیر انجام شده عقب هستیم.

وی در مورد ضرورت ثبت بار در سامانه‌های موجود گفت: با ثبت بار در سامانه بارستان ضمن امکان رصد جابجایی‌ها توسط پلیس راهور می‌توان برنامه‌ریزی مناسبی در خصوص ترافیک و عبور و مرور داشت.

وی تجربه نصب و راه‌اندازی ۲۸۰ دوربین نظارتی در سطح شهر را مهم ارزیابی کرد و عنوان داشت: از طریق هوشمندسازی بایستی شهر را به نحوی منظم کنیم تا محیط شهری یک محیط ایمن و آرام برای شهروندان باشد.

امینی با تقدیر و تشکر از زحمات پلیس راهور شورای اسلامی شهر و مجموعه معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری ادامه داد: از شهروندان درخواست داریم با برنامه‌های شهرداری از جمله هوشمندسازی، همراهی بیشتری داشته باشند.

وی در پایان عنوان کرد: آنچه که می‌تواند اهواز را به شأن و جایگاه واقعی در کشور برساند انسجام، همافزایی و همصدایی است و در صورت آن که یک صدایی واحد شنیده شود تاثیر مثبتی بر مجموعه حاکمیتی خواهد گذاشت و توجهات را بیش از پیش به استان خوزستان و شهر اهواز منعطف خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.