کد خبر : 40034
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 - 15:33
-

شهردار اهواز: پایانه‌های مسافربری انتقال دهنده هویت شهری به مسافران هستند

شهردار اهواز: پایانه‌های مسافربری انتقال دهنده هویت شهری به مسافران هستند

   شهردار اهواز در خصوص آخرین وضعیت پایانه‌های مسافربری اظهار داشت: در حال حاضر دو پایانه مسافربری خارج از استان سه راه تپه و سه راه خرمشهر فعال بوده و پایانه آزادگان پس از ۴ سال توقف مزین به نام شهید باقی بازسازی و راه‌اندازی شده است. وی با اذعان به رعایت شان مسافرانی که

   شهردار اهواز در خصوص آخرین وضعیت پایانه‌های مسافربری اظهار داشت: در حال حاضر دو پایانه مسافربری خارج از استان سه راه تپه و سه راه خرمشهر فعال بوده و پایانه آزادگان پس از ۴ سال توقف مزین به نام شهید باقی بازسازی و راه‌اندازی شده است.

وی با اذعان به رعایت شان مسافرانی که از طریق پایانه‌های مسافربری وارد اهواز می‌شوند، اضافه کرد: پایانه‌های مسافربری، فرودگاه و راه آهن ویترین یک شهر هستند و باید توانایی انتقال هویت و فرهنگ شهری را به مسافران داشته باشند.

وی هوشمندسازی در حوزه حمل و نقل را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های شهرداری دانست و گفت: با راه‌اندازی اپلیکیشن «اهواز من» و تهیه بلیط به صورت الکترونیک و غیرحضوری شهروندان می‌توانند درهزینه‌های رفت و آمد و صرف وقت صرفه‌جویی کنند. 

امینی با یادآوری آنکه قبلاً دولت‌ها به تعهدات خود در قبال حوزه حمل و نقل عمومی عمل نمی‌کردند، عنوان داشت: با انجام تعهدات دولت و با مشارکت هرچه بیشتر شهروندان می‌توانیم منابع بیشتری را بر زیرساخت‌ها متمرکز کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.