کد خبر : 6865
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مهر 1398 - 12:26
-

شهردار اهواز : خسارت‌های سیل در اهواز بسیار جدی است

شهردار اهواز : خسارت‌های سیل در اهواز بسیار جدی است

خسارت‌هایی که در بحران سیل به اهواز وارد شد بسیار جدی است و امیدواریم دولت در این خصوص نگاه ویژه‌ای به اهواز داشته باشد.

شهردار اهواز:

خسارت‌های سیل در اهواز بسیار جدی است

شهردار اهواز با اشاره به قرار دادن اعتبار ویژه‌ای از محل جبران خسارت‌های سیل به شهرداری اهواز، گفت: خسارت‌هایی که در بحران سیل به اهواز وارد شد، بسیار جدی است و امیدواریم دولت در این خصوص نگاه ویژه‌ای به اهواز داشته باشد.

به گزارش ایسنا، موسی شاعری در جلسه انعقاد موافقت‌نامه میان استانداری خوزستان و شهرداری اهواز برای تامین منابع مالی پروژه‌های عمرانی شهرداری که یکشنبه شب (۲۸ مهر) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: اداره شهرها به ویژه کلانشهرها در شرایط فعلی کشور و هزینه‌های سرسام‌آور مدیریت شهری، کار دشواری است و هیچکس به تنهایی قادر نیست مشکلات گسترده یک کلانشهر را مرتفع کند و برای حل مشکلات و توسعه شهر، نیازمند همراهی و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی و عناصر تاثیرگذار بر شهر هستیم.

وی افزود: طبیعتاً همراهی اعضای شورای شهر اهواز به عنوان نهاد قانونگذار و ناظر برای مدیریت شهری در کنار مدیریت عالی استان می‌تواند تاثیر بسزایی در سرعت گرفتن حرکت مدیریت شهری داشته باشد.

شهردار اهواز بیان کرد: نشست‌ها و هماهنگی‌های بین استانداری خوزستان و شهرداری اهواز منجر به تامین اعتبار برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه‌ها شد که امیدواریم در آینده پروژه‌ها تفکیک و مشخص شوند و از نظرات اعضای شورا نیز استفاده خواهیم کرد. پس از این مرحله نیز مناقصه پروژه‌ها برگزار و تامین اعتبار اجرای پروژه‌ها انجام خواهد شد.

شاعری بیان کرد: امیدوارم دغدغه‌مندی اعضای شورای شهر اهواز و نگاه مجدانه نماینده عالی دولت در استان خوزستان فرصتی برای توسعه بیشتر اهواز شود.

وی با اشاره به قرار دادن اعتبار ویژه‌ای از محل جبران خسارت‌های سیل به شهرداری اهواز، گفت: خسارت‌هایی که در بحران سیل به اهواز وارد شد بسیار جدی است و امیدواریم دولت در این خصوص نگاه ویژه‌ای به اهواز داشته باشد.

شهردار اهواز عنوان کرد: البته استاندار خوزستان نگاه ویژه‌ای به شهرداری اهواز دارد و بخش اعظمی از اعتبارات را برای شهرداری اهواز در نظر گرفته است اما امیدواریم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد و ما نیز در جهت توسعه شهر اهواز حرکت کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.