کد خبر : 37241
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آبان 1401 - 6:16
-

شبکه تلفن و دیتای ثابت مناطقی از خرمشهر توسعه و ارتقا یافت

شبکه تلفن و دیتای ثابت مناطقی از خرمشهر توسعه و ارتقا یافت

آبادان – شبکه خبری خوزستان – مدیر مخابرات منطقه خوزستان به اجرای عملیات فنی در مرکز خرداد خرمشهر همچنین حفاری، کابل کشی فیبرنوری و نصب تجهیزات فنی مخابراتی پیشرفته در این مرکز اشاره کرد و گفت:با اجرای این عملیات در شبکه تلفن و دیتای ثابت ، ارتباط تلفنی در این مرکز توسعه و ارتقا یافت.

رحیم فلاح‌زاده دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان اظهار داشت:به منظور توسعه شبکه تلفن ثابت و دیتای خانگی در مناطقی از خرمشهر سه کافوی مسی جمع آوری و کافوی پیشرفته نوری نصب ، راه اندازی و وارد مدار شد.

وی ابا اشاره به جمع آوری کافوهای مسی در محدوده مرکز و برگردان کابل بر روی این کافوی نوری جدید افزود: طرح نصب و راه اندازی کافوی نوری پیشرفته با هدف رفع نیازهای ارتباطی و توسعه شبکه تلفن ثابت همچنین ارائه خدمات نوین ارتباطی در نقاط مختلف محدوده مرکز خرداد خرمشهر اجرا شد.

فلاح‌زاده گفت:نصب و راه‌اندازی کافوی نوری موجب پایداری ارتباطات شبکه تلفن ثابت شده و دسترسی مشترکان به اینترنت پهن با سرعت بالا و ارتباط مخابراتی با کیفیت را فراهم کرده است.

وی اظهار داشت:با نصب و راه اندازی کافوی نوری پیشرفته سرویس های قابل ارائه شبکه های FTTH در ساختار GPON معروف به سرویس های Triple Play (هر سه نوع سرویس Voice ، Video و Data ) قابل ارائه هستند.

۳۴ هزار مشترک شهری و روستایی تلفن ثابت در خرمشهر وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.