کد خبر : 28478
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 خرداد 1400 - 17:15
-

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گتوند خبر داد؛

سومین نشست شورای آموزش و پرورش گتوند با محوریت کنکور سراسری

سومین نشست شورای آموزش و پرورش گتوند با محوریت کنکور سراسری

شبکه خبری خوزستان// مدیر آموزش و پرورش شهرستان گتوند از سومین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان گتوند در خردادماه خبر داد. بهزاد جعفرزاده در ادامه افزود: صبح امروز با حضور فرماندار و دیگر اعضاء، سومین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان گتوند با محوریت هماهنگی ادارات جهت همکاری در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰ برگزار

شبکه خبری خوزستان// مدیر آموزش و پرورش شهرستان گتوند از سومین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان گتوند در خردادماه خبر داد.

بهزاد جعفرزاده در ادامه افزود: صبح امروز با حضور فرماندار و دیگر اعضاء، سومین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان گتوند با محوریت هماهنگی ادارات جهت همکاری در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰ برگزار شد.

جعفرزاده ضمن تقدیر از عوامل اجرایی امتحانات نهایی که در خرداد ماه به صورت حضوری برگزار شد، بیان کرد: کنکور سراسری ۱۴۰۰ از روز چهارشنبه ۹ تیر آغاز و تا شنبه ۱۲ تیرماه ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: تعداد ۱۸۰۶ داوطلب در کنکور سراسری امسال در ۵ گروه ریاضی، انسانی،تجربی، هنر و زبان با هم رقابت خواهند کرد.

روح اله پورفرج معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت در این جلسه ضمن  درخواست همکاری از سایر ادارت در این آزمون مهم، ابراز داشت: در سال گذشته به دلیل فاصله گذاری اجتماعی و نبودن مکان مناسب در شهرستان، کنکور در شرایط خاصی برگزار شد که اگر همکاری ادارات و ارگان های شهرستان و همراهی مردم نبود این کار به خوبی میسر نمی شد.

پورفرج با بیان اینکه مشکل فضا جهت برگزاری کنکور از مشکلات بزرگی است که شهرستان هرساله با آن مواجه هست و لازم است مکانی در این خصوص تخصیص داده شود، اضافه کرد: خانواده ها اطمینان خاطر داشته باشند که در کنکور سراسری امسال به مانند سال گذشته از ظرفیت ۲ تالار شهرستان استفاده خواهیم کرد که موارد بهداشتی زیر نظر کارشناسان شبکه بهداشت و سلامت صورت خواهد گرفت.

ریاست محترم برق شهرستان آقای منصوری بیان داشتند : که آموزش وپرورش باید مکان هایی که قرار است کنکور در آنجا برگزار شود را هر چه سریع‌تر اعلام کنندتا تمهیدات لازم سریع‌تر صورت گیرد .

علی اکبرنژاد رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گتوند، با ابراز خرسندی از فعال بودن پروژه های آماده سازی مدارس شهرستان، گزارشی جامع از پروژه ها به اعضای حاضر در این جلسه ارائه داد.

حسین اسدی پور فرماندار گتوند در این نشست ابتدا ضمن تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات و عوامل اجرایی و نظارت شعب اخذ رای، بر همکاری سایر ادارت شهرستان در کنکور سراسری امسال تاکید کرد.
خبرنگار:، امیررضامیری

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.