کد خبر : 10021
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 دی 1398 - 16:52
-

سفیر انگلیس از ایران اخراج شود

سفیر انگلیس از ایران اخراج شود

مرندی:‌ سفیر انگلیس از ایران اخراج شود عضو هیئت علمی دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران در گفتگو با تسنیم:اخراج سفیر انگلیس از ایران می‌تواند گزینه مناسبی برای پاسخگویی به این اقدام غیردیپلماتیک “مک‌ایر” باشد. وقتی سفیر انگلیس در چنین جمعی حاضر می‌شود این علامت بسیار بدی است و نشان می‌دهد که کشورهای غربی

مرندی:‌ سفیر انگلیس از ایران اخراج شود

عضو هیئت علمی دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران در گفتگو با تسنیم:اخراج سفیر انگلیس از ایران می‌تواند گزینه مناسبی برای پاسخگویی به این اقدام غیردیپلماتیک “مک‌ایر” باشد.

وقتی سفیر انگلیس در چنین جمعی حاضر می‌شود این علامت بسیار بدی است و نشان می‌دهد که کشورهای غربی علاوه بر تحریم همه‌جانبه ایران و اظهار خوشحالی از به شهادت رسیدن سردار سلیمانی به دست ارتش آمریکا، از هیچ فرصتی برای برهم زدن امنیت کشور دریغ نمی‌کنند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس:وزیر امور خارجه باید سفیر انگلیس را به عنوان عنصر نامطلوب تا ظهر اخراج کند.
طرحی نیز از سوی جمعی از نمایندگان برای کاهش مناسبات سیاسی ایران با آمریکا، آلمان، انگلیس و فرانسه تدوین شده که در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار خواهد گرفت.

بروجردی: سفیر انگلیس باید از کشور اخراج شود

رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس:
انگلیس نقش مهمی در اِعمال تحریم‌ها و در بسیاری از مشکلات امروز ملت ایران ایفا کرده است که جا دارد تا وزارت خارجه تمهیدات لازم برای اخراج سفیر این کشور را در دستورکار قرار دهد.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.