کد خبر : 17626
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 تیر 1399 - 20:10
-

سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان خبر داد

سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان خبر داد

سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان:   نخلستان و تالاب ها سرمایه های اصلی شادگان هستند/ به دنبال افزایش ‌آب تالاب شادگان از سد مارون هستیم/ به زودی مشکل آب روستاها بررسی و رفع خواهد شد سرپرست فرمانداری شادگان، ضمن معرفی کشاورزی و گردشگری به عنوان سرمایه های اصلی شادگان، گفت: تلاش میکنیم تا افزایش بحق آب

سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان:

 


نخلستان و تالاب ها سرمایه های اصلی شادگان هستند/ به دنبال افزایش ‌آب تالاب شادگان از سد مارون هستیم/ به زودی مشکل آب روستاها بررسی و رفع خواهد شد

سرپرست فرمانداری شادگان، ضمن معرفی کشاورزی و گردشگری به عنوان سرمایه های اصلی شادگان، گفت: تلاش میکنیم تا افزایش بحق آب تالاب شادگان، را از سد مارون تامین کنیم و مشکلات کم آبی چندین روستا و نخیلات را بر طرف کنیم.

دکتر امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در‌ جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: برای مقابله با بیماری ویروس کرونا نظارت بر داروخانه ها به جهت ارائه بهتر خدمات و همچنین تحویل دارو به شهروندان بیشتر شده است و در این راستا اگر کمبودی احساس شود پیگیری آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی گفت: مشکلات شادگان ریشه در بی نظمی حضور مسئولان و ارائه خدمات دارد که البته سیل سال گذشته و شیوع ویروس کرونا هم نیز در این بی نظمی ها تاثیر گذار بود.
سرپرست جدید فرمانداری شادگان، نسبت به پاسخگویی مناسب مسئولان این شهرستان، به مردم تاکید کرد و افزود: خدمات به مردم و رضایتمندی آن ها از نظم مسئولان حاصل می شود که راه موفقیت کشور است.

وی با بیان اینکه کشاورز و تالاب شادگان و همچنین وجود بستر و ظرفیت های مناسب گردشگری، جز اصلی ترین سرمایه های شهرستان شادگان، هستند خاطرنشان کرد: برای رونق دادن به گردشگری نیازمند ورود اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی، اداره منابع طبیعی، سازمان حفاظت از محیط زیست و همچنین متحد کردن آبادان، شادگان و بندر ماهشهر هستیم.

صبری پور عنوان کرد: طبق توافق های صورت گرفته در  گذشته، مقرر  شد تا به مدت زمان دو هفته ۷۰ متر مکعب بر ثانیه و به مدت یک هفته ۱۵ متر مکعب برثانیه آب از سد مارون، به تالاب شادگان، انتقال یابد که این میزان کافی نبوده و برای افزایش حق ‌آب آن تلاش خواهیم کرد.

وی حیات و رونق شادگان را وابسته به کشاورزی و اهمیت وجود نخلستان ها دانست و گفت : حیات و رونق شادگان، به نخلستان ها و کشاورزی بستگی دارد که وجود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر نخل خود نشانگر این مهم خواهد بود.

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان شادگان افزود: خرمای شادگان، از با کیفیت ترین خرماهای دنیاست که در حوزه بسته بندی و صادرات آن برنامه هایی داریم که برای رونق آن در سال جاری در چند نوبت به نخلستان ها آب‌رسانی انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه مشکل آب شرب روستای ابوشلوگ تا حدودی حل شده، خاطرنشان کرد: در طی بازدید از چند روستایی که با مشکل آب دست و پنجه نرم می کنند، مشکلات آن ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت که به زودی مشکل آب روستا ها رفع خواهد شد و تاخیر پیش آمده در خدمات آب رسانی ناشی از عدم پیگیری مسئولان این حوزه می باشد.

صبری پور در پایان علت قطعی های برق در شادگان را ایگونه توضیح داد: علت قعطی های برق در شادگان به جهت جابجایی ترانس به منظور نصب در مناطق مناسب با ظرفیت آن ها بوده است.

خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.