کد خبر : 17196
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1399 - 11:10
-

سرپرست شبکه بهداشت درمان هندیجان خبر داد

سرپرست شبکه بهداشت درمان هندیجان خبر داد

سرپرست شبکه بهداشت درمان هندیجان خبرداد: ترخیص ۱۲ نفر از مبتلایان به بیماری کرونا از بیمارستان شهداء شهرستان هندیجان سرپرست شبکه بهداشت و درمان هندیجان در این مورد اظهار داشت: در طول چهار روز گذشته، با تلاش کادر درمان بیمارستان شهداء هندیجان خوشبختانه، حال ۱۲ نفر از بیماران بستری در بخش قرنطینه کرونا بهبود پیدا

سرپرست شبکه بهداشت درمان هندیجان خبرداد:

ترخیص ۱۲ نفر از مبتلایان به بیماری کرونا از بیمارستان شهداء شهرستان هندیجان
سرپرست شبکه بهداشت و درمان هندیجان در این مورد اظهار داشت: در طول چهار روز گذشته، با تلاش کادر درمان بیمارستان شهداء هندیجان خوشبختانه، حال ۱۲ نفر از بیماران بستری در بخش قرنطینه کرونا بهبود پیدا کرد و از بیمارستان مرخص شدند. این بیماران اکنون در قرنطینه خانگی بسر میبرند و توسط کادر بهداشت تحت مراقبت و آموزش هستند.

متخصص داخلی و فوکال پوینت بیماری کرونا در شهرستان هندیجان افزود: هم اکنون تعداد ۶ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش کرونا بیمارستان بستری و تحت درمان و مراقبت هستند و از حال عمومی نسبتا خوبی برخوردارند.

دکتر رئیسی درپایان گفت : خودداری از حضور در مکان‌های شلوغ و پرچمعیت، خودداری از انجام سفرهای غیرضروری به شهرستانهای اطراف، اجرای صحیح طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در بیرون از منزل و تجمعات چند نفری، توصیه های مهم و جدی ما به مردم عزیز هندیجان میباشد. حفظ جان خود و عزیزانمان در گرو رعایت همین نکات ساده میباشد.

خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.