کد خبر : 37598
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 - 20:16
-

سرمربی تیم کشتی فرنگی فولاد: هدفمان قهرمانی در لیگ است

سرمربی تیم کشتی فرنگی فولاد: هدفمان قهرمانی در لیگ است

اهواز – شبکه خبری خوزستان – سرمربی تیم کشتی فرنگی فولاد با اشاره به اینکه تیممان برای قهرمانی بسته شده است گفت: هدفمان قهرمانی در مسابقات است و برای این مهم تلاش می کنیم.

به گزارش شبکه خبری خوزستان حسین اسفندیاری شنبه شب پس از برتری مقابل مقاومت البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کیفیت مسابقات خیلی بالا بود، برخی از کشتی گیران در رده تیم ملی بودند و این موضوع به زیبایی مسابقات کمک کرده بود.

وی بیان کرد: داوری های لیگ همیشه مشکلاتی داشته اگرچه بدون قصد و قرض است اما انتظار داریم که اوضاع داوری ها بهتر شود.

سرمربی تیم فولاد گفت: با توجه به اینکه برخی از کشتی گیران اصلی خود را نداشتیم از نتیجه تیم راضی هستیم و توانستیم دو برد کسب کنیم.

وی افزود: خیلی از کشتی گیران ملی پوش ما که در رده جهانی کسب مدال می کنند همچنان نیاز به رفع اشکال دارند و یک مربی باید مشکلات فنی کشتی گیر را برطرف کند.

اسفندیاری افزود: با رفتن محمد بنا، سدی که جلوی خیلی از کشتی گیران کشور بود، باز شده است. اکنون هر کسی در سالن تمرین می کند انگیزه دارد که به تیم ملی برسد و دیگر ترکیب از قبل مشخص نیست. 

وی گفت: یک کشتی گیر باید در انتخابی تیم ملی شرکت کند و از این طریق برای حضور در مسابقات انتخاب شود که خوشبختانه با آمدن حسن رنگرز، این فضا در تیم ملی به وجود آمده است.

فولاد مدعی کسب عنوان قهرمانی است

در ادامه مهدی محمدی سرمربی تیم کشتی فرنگی مقاومت البرز گفت: در این هفته شرایط مسابقات برای ما سخت بود، در مقابل رعد پدافند اگر یکی، دو کشتی گیرمان اشتباه نمی کردند، با نتیجه بهتری می بردیم.

وی تیم فولاد را جزو مدعیان قهرمانی دانست و افزود: این تیم کشتی گیرانی همچون ایمان محمدی، پویا دادمرز، سعید اسماعیلی، پژمان پشتام و مهدی فلاح را دارد اما ما با تمام وجود جنگیدیم و ۶ بر چهار باختیم.

سرمربی مقاومت البرز گفت: یکی از کشتی گیران ما در حالی که از حریفش جلو بود در ۲۰ ثانیه آخر کشتی را واگذار کرد.

وی افزود: ما از میزبانی اهواز راضی هستیم و هیات استان در برگزاری مسابقات موفق بود. داوری ها خوب بود و حدود ۸۰ درصد راضی کننده بود. معتقدم دو و سه داور عملکرد خوبی داشتند و امیدوارم شاهد عملکرد بهتر داوران کشتی باشیم.

محمدی گفت: تلاش می کنیم در دور برگشت رقابت ها در کرج نتیجه بهتری کسب کنیم.

تیم فولاد خوزستان در پایان این دیدار با نتیجه ۶ بر چهار مقابل مقاومت البرز به برتری رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.