کد خبر : 34957
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 9:21
-

اخبار شادگان

سرمایه گذاری و رفع مشکلات احداث پتروپالایشگاه ملل و ایجاد اشتغال و مجوزات پرورش ماهی در شهرستان شادگان

سرمایه گذاری و رفع مشکلات احداث پتروپالایشگاه ملل و ایجاد اشتغال و مجوزات پرورش ماهی در شهرستان شادگان

  شبکه خبری خوزستان | نشست سرمایه گذاری و رفع مشکلات احداث پتروپالایشگاه ملل و ایجاد اشتغال و مجوزات پرورش ماهی در شهرستان شادگان برگزار شد.     به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از شادگان در جلسه سرمایه گذاری و رفع مشکلات احداث پتروپالایشگاه ملل و ایجاد اشتغال و مجوزات

 

شبکه خبری خوزستان | نشست سرمایه گذاری و رفع مشکلات احداث پتروپالایشگاه ملل و ایجاد اشتغال و مجوزات پرورش ماهی در شهرستان شادگان برگزار شد.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از شادگان در جلسه سرمایه گذاری و رفع مشکلات احداث پتروپالایشگاه ملل و ایجاد اشتغال و مجوزات پرورش ماهی در شهرستان به ریاست دکتر صالح زاده سرپرست فرمانداری شادگان و با حضور سایر اعضاء در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

 

لازم به ذکر است: اقدامات لازم جهت صدور مجوزات احداث پتروپالایشگاه ملل ، پیشنهاد احداث پرورش میگوی وانامی و ماهی سیباس به مساحت ۸۰۰۰هکتار در زمین های اطراف خور ابوخضیر ورودی جاده بندر تا اسکله صیادی و به عمق ۵کیلومتر به سمت آبادان جهت اشتغال پایدار-پیگیری تخصیص آب برای طرح ۱۰۰۰هکتاری مسعودی یک و دو پرورش ماهیان گرمابی از طریق ادارات استانی تا حصول نتیجه از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

 

خبرنگار ناصر حکیمی

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.