کد خبر : 38830
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1402 - 19:02
-

سجاد بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان: شهدا چراغ راه و روشنایی بخش ما به سوی سعادت ابدی هستند

سجاد بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان: شهدا چراغ راه و روشنایی بخش ما به سوی سعادت ابدی هستند

همزمان با ایام هفته خبرنگار دیدار با خانواده محترم خبرنگار شهید احمد رستگار انجام شد.   به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خوزستان ؛ این دیدار با حضور جمعی از اعضای شورای سازمان بسیج رسانه خوزستان در منزل شهید انجام گردید.   سجاد بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه

همزمان با ایام هفته خبرنگار دیدار با خانواده محترم خبرنگار شهید احمد رستگار انجام شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خوزستان ؛ این دیدار با حضور جمعی از اعضای شورای سازمان بسیج رسانه خوزستان در منزل شهید انجام گردید.

 

سجاد بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان ضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهدا گفتند: یاد و خاطره شهیدان چراغ راه هدایت هستند و ما را از گمراهی ها و ضلالتها به سعادت و نیکبختی می رسانند و ما شهدا را رسانه های مقاومت و روشنی بخش در تعالی آرمان های انقلاب و نابودگران سلطه های پوشالی مستکبران می دانیم ، اراده شهدا و گمنامی ایشان بود که اینک کشور عزیز ما در تمام عرصه ها به بالندگی های فراوانی رسیده و ان شالله در مسیر رو به جلو با توکل به خدا گام بر خواهیم داشت.

 

شهید احمد رستگار از شهدای رسانه دوران دفاع مقدس بودند که با روحیه بسیجی خود از اکثر نبردها تصاویر و فیلم هایی تهیه کردند ، ایشان و شهید غلامرضا رهبر با تجهیزات کم ولیکن با شجاعت فراوان در خطوط مقدم جبهه ها اقدام به تهیه گزارش های فراوانی کردند که این خاطرات گویا و بصری اینک بعنوان سند مقاومت و اقتدار ما هستند.

 

در ادامه خانواده شهید این بازدید را روشنی بخش خانواده خویش و شادی آفرین روح شهید دانستند که باعث زنده نگاه داشت یاد و خاطره ایشان است و از مجموعه سازمان بسیج رسانه که قبول زحمت داشتند بسیار سپاسگزاری کردند و ادامه این کار را خواستار شدند که باعث دلگرمی خانواده معظم شهدا می باشد.

 

در پایان جلسه لوح تقدیری به همسر محترم شهید والا مقام احمد رستگار تقدیم شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.