کد خبر : 24332
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 4:36
-

ستاد کرونا محدودیت‌های کرونایی را یک هفته دیگر در خوزستان تمدید کرد

ستاد کرونا محدودیت‌های کرونایی را یک هفته دیگر در خوزستان تمدید کرد

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان با اشاره به اینکه تنها ۳ شهر خوزستان نارنجی هستند، گفت: محدودیت کرونایی تا ۶ دی ماه تمدید و ادارات و بخش خصوصی باید پرسنل خود را کاهش دهند. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، رضا نجاتی عصر دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم محدودیت‌های کرونایی

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان با اشاره به اینکه تنها ۳ شهر خوزستان نارنجی هستند، گفت: محدودیت کرونایی تا ۶ دی ماه تمدید و ادارات و بخش خصوصی باید پرسنل خود را کاهش دهند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، رضا نجاتی عصر دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم محدودیت‌های کرونایی تا ۶ دی ماه اظهار داشت: این محدودیت‌ها مطابق وضعیت شهرها اعمال می شود. ۳ شهر اهواز، آبادان و بهبهان وضعیت نارنجی دارند و سایر شهرها وضعیت مطلوبی دارند. این محدودیت‌ها با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا است.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان گفت: ساعات اداری در شهرهای نارنجی از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ و در سایر شهرستان‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ محاسبه می‌شود.

وی بیان داشت: در ۳ شهر نارنجی استان، مشاغل گروه‌های یک و ۲ مجاز به فعالیت هستند اما مشاغل گروه ۳ و ۴ اجازه فعالیت ندارند. در شهرستان‌های زرد نیز مشاغل گروه‌های یک و ۲ و ۳ مجاز به فعالیت و مشاغل گروه ۴ همچنان تعطیل هستند.

این مقام مسئول اظهار داشت: در شهرستان‌های نارنجی ادارات، شرکت‌های دولتی و خصوصی با یک‌سوم کارکنان و مابقی به صورت نوبت‌کاری فعالیت خواهند کرد اما ادارات خدمات‌دهنده ضروری مانند بانک‌ها باید با ۵۰ درصد کارکنان در محل کار حاضر باشند.

نجاتی بیان کرد: در شهرستان‌های زرد نیز دو سوم کارکنان ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی در محل کار حاضر می‌شوند و مابقی به صورت نوبت‌کاری فعالیت خواهند کرد و ادارات خدمات‌دهنده ضروری مانند بانک‌ها نیز با صد درصد ظرفیت کارکنان، فعال خواهند بود. در شهرهای نارنجی خودروهای با پلاک بومی اجازه خروج و خودروهای با پلاک غیربومی اجازه ورود ندارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.