تشکیل دو خانوار
سامانه غیرحضوری خدمات سبز (سمیع) در خوزستان راه اندازی شد
شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، سامانه غیر حضوری خدمات سبز «سمیع» با شماره تلفن ۳۱۱۱ جهت کاهش مراجعه حضوری برای انجام امور اداری راه اندازی کرد. خدمات تلفنی این سامانه شامل: درخواست واگذاری انشعاب جدید، درخواست افزایش یا کاهش قدرت اشتراک، درخواست ادغام یا تفکیک انشعاب های برق، درخواست آزمایش کنتور، درخواست اصلاح مشخصات کنتور، درخواست
شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، سامانه غیر حضوری خدمات سبز «سمیع» با شماره تلفن ۳۱۱۱ جهت کاهش مراجعه حضوری برای انجام امور اداری راه اندازی کرد.
خدمات تلفنی این سامانه شامل: درخواست واگذاری انشعاب جدید، درخواست افزایش یا کاهش قدرت اشتراک، درخواست ادغام یا تفکیک انشعاب های برق، درخواست آزمایش کنتور، درخواست اصلاح مشخصات کنتور، درخواست تعمیر یا انتقال کنتور، درخواست تغییر اشتراک یا تعرفه، درخواست قطع موقت یا جمع آوری کنتور، درخواست نصب مجدد کنتور، استعلام میزان بدهی یا صورتحساب، درخواست صدور قبض و پیگیری درخواستهای متقاضیان به صورت الکترونیکی و تلفنی میباشد.
فعالیت سامانه غیر حضوری خدمات سبز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ الی ۲۰ و روزهای پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰ میباشد.
در این شرایط کرونایی این مرکز میتواند تا حد بسیار زیادی مراجعات حضوری به اداره برق را کاهش و به حفظ سلامتی مردم و افراد جامعه کمک نماید.
این سامانه از پیشرفتهترین فناوریهای نوین و کارشناسان خبره امور مشترکین استان استفاده شده تا مردم از تمامی نقاط استان خوزستان به خدمات مورد نیاز دسترسی داشته باشند.
سامانه۳۱۱۱ مردم را از مراجعه به بانک ها برای پرداخت قبوض خود بی نیاز خواهد کرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱