کد خبر : 36590
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 شهریور 1401 - 11:20
-

زائرین اربعین سه تا پنج روز در قرنطینه بمانند

زائرین اربعین سه تا پنج روز در قرنطینه بمانند

اهواز – شبکه خبری خوزستان – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: زائرین اربعین حسینی پس از بازگشت از سفر سه تا پنج روز در قرنطینه بمانند و با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی از شیوع مجدد کرونا جلوگیری کنند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، حبیب حی‌بر روز پنجشنبه در جریان بررسی آخرین وضعیت نحوه ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائرین اربعین در مرز چذابه افزود: از زائران مشکوک دارای علائم هنگام ورود به پایانه‌های مرزی کشور نمونه‌گیری می‌شود و تاکنون به صورت معدود با مواردی مثبت مواجه شده‌ایم اما لازم است حداکثر احتیاط را در این خصوص داشته باشیم تا با صحت و سلامت کامل به استقبال بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس برویم.

وی با تاکید مجدد بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از مردم درخواست کرد همچنان استفاده از ماسک را به عنوان یکی از اصلی‌ترین راه‌های جلوگیری از انتشار ویروس مدنظر داشته باشند.
براساس این گزارش، با توجه به نزدیکی روز اربعین و اوج حضور جمعیت در پایانه مرزی، با تاکید رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، معاونان این دانشگاه به صورت مداوم با حضور در مرز چذابه در جریان آخرین وضعیت امکانات بهداشتی درمانی و نحوه ارائه خدمات قرار می‌گیرند.

به گفته فرمانده قرارگاه اربعین فراجا تاکنون ۱.۶میلیون زائر اربعین حسینی از طریق مرزهای زمینی وهوایی به کشور بازگشتند.

۲  مرز چذابه و شلمچه در خوزستان از جمله مسیرهای تردد زائران در مراسم پیاده روی اربعین حسینی در هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.