کد خبر : 7447
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 - 19:22
-

رییس مخابرات هندیجان خبر داد : ارتباط تلفن های شهرستان امشب یک ساعت قطع می شوند

رییس مخابرات هندیجان خبر داد : ارتباط تلفن های شهرستان امشب یک ساعت قطع می شوند

در حال حاضر مسیر مورد نظر آماده بهره‌برداری می باشد و لذا ضمن عذرخواهی مجدد از محضر شهروندان محترم هندیجان و توابع اعلام می شود که به منظور برگردان ارتباط به فیبر اصلی از حدود ساعت ۲۴ امشب به مدت یکساعت ارتباط شهرستان هندیجان قطع میگردد.

رییس مخابرات هندیجان خبر داد: قطع ارتباط تلفن درهندیجان به مدت یک ساعت

مهندس سیدعبدالرضا حسینی رییس اداره مخابرات شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار ما در مورد قطعی مجدد ارتباط شهرستان هندیجان اظهارکرد : همانطور که استحضار دارید در روز شنبه ۹۸/۰۸/۱۱ فیبر ارتباطی مسیر ماهشهر به هندیجان توسط بیل مکانیکی اداره راه شهرستان بندرماهشهر که بدون هماهنگی با شرکت مخابرات و شرکت زیرساخت مشغول عملیات لایروبی بود قطع گردید. به منظور برقراری ارتباط با توجه به اینکه احتمال قطعی فیبر در لایروبی های سالهای آینده وجود داشت، لازم بود که مسیر دیگری در این نقطه که از امنیت لازم برخوردار باشد فراهم بشود لذا بصورت موقت به طول ۴۰۰ متر فیبر کار گذاشته شد.

 

وی درادامه افزود: در حال حاضر مسیر موردنظر آماده بهره‌برداری میباشد و لذا ضمن عذرخواهی مجدد از محضر شهروندان محترم هندیجان و توابع اعلام می شود که به منظور برگردان ارتباط به فیبر اصلی از حدود ساعت ۲۴ امشب به مدت یکساعت ارتباط شهرستان هندیجان قطع میگردد.

 

خبرنگار/ناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.