کد خبر : 41044
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1402 - 4:25
-

اخبار شهرداری اهواز

اخبار شهرداری های خوزستان

رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری اهواز : بزودی اوراق مشارکت سه پروژه بزرگ عمرانی منتشر خواهد شد

رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری اهواز : بزودی اوراق مشارکت سه پروژه بزرگ عمرانی منتشر خواهد شد
استفاده به جا و درست از این تسهیلات می تواند علاوه بر افزایش سرانه رفاهی شهروندی ، توسعه منابع مالی و درآمدزا به رونق صنعت گردشگری کمک شایانی نماید .

 

شبکه خبری خوزستان / صادق کهوازی رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی از انتشار اوراق مشارکت سه پروژه بزرگ پارک آبی، کارخانه آسفالت و شهربازی بزرگ و پیشرفته خبر داد .

 

به گزارش امور ارتباطات سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی کهوازی رییس سازمان گفت : بزودی اوراق مشارکت سه پروژه مهم کارخانه آسفالت ، پارک شهربازی و پارک آبی مدرن ، از محل اوراق مشارکتی که دولت برای توسعه شهرها که در اختیار شهرداری ها قرار می دهد منتشر خواهد شد و این لایحه در کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر با حضور آذربایجانی معاون مالی و بیداری رییس اداره املاک شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

وی ادامه داد : بر اساس مطالعات و  نیاز سنجی انجام شده شهر اهواز نیازمند یک شهربازی مدرن ، پیشرفته و با تجهیزات کامل است .

دومین پروژه تفریحی ، پارک آبی مدرن است که بتواند علاوه بر نیاز شهر باعث جذب توریست از استان های همجوار و حتی در سطح ملی هم مطرح باشد و از کشور های همسایه پذیرای توریست و گردشگر باشیم .

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی با اشاره به سومین پروژه تصریح کرد: کارخانه آسفالت یکی از اولویت های اصلی و زیرساخت نیازهای شهر است که احداث این کارخانه با توسعه شهر برابر است .

کهوازی با تاکید بر دستیابی و رسیدن به منابع درآمدی پایدار برای اداره شهر عنوان کرد : این اوراق مشارکت بعد از ۴سال تنفس به مرحله باز پرداخت می رسد ، امیدواریم با استفاده از  این تسهیلات بتوانیم پروژه های درآمد زا را که منافع شهرداری و سرمایه گذار را تامین می کند در سطح شهر اهواز به مرحله بهره برداری برسانیم .

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی در خصوص نحوه استفاده از این اوراق افزود : شهرداری ها با استفاده صحیح از این منابع مالی و تسهیلات می توانند به بالاترین سطح از منابع درآمدی پایدار برسند و بیشترین بهره مندی را از این تسهیلات داشته باشیم .

کهوازی ادامه داد : استفاده به جا و درست از این تسهیلات می تواند علاوه بر افزایش سرانه رفاهی شهروندی ، توسعه منابع مالی و درآمدزا به رونق صنعت گردشگری کمک شایانی نماید .

 

رییس سازمان سرمایه گذاری در پایان بیان کرد : در تلاش هستیم این سه پروژه بزرگ در شهر ، در سطح بین المللی اجرا شود و از سرمایه گذاران محترم ، جهت همکاری و اجرای این پروژه ها دعوت بعمل می آوریم .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.