کد خبر : 3934
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 7:39
-

روایت فرماندار اهواز از ۴ ماه درگیری مدیران با سیلاب / آب شهر اهواز را مانند جزیره‌ای دربر گرفته بود

روایت فرماندار اهواز از ۴ ماه درگیری مدیران با سیلاب / آب شهر اهواز را مانند جزیره‌ای دربر گرفته بود

روایت فرماندار اهواز از ۴ ماه درگیری مدیران با سیلاب / آب شهر اهواز را مانند جزیره‌ای دربر گرفته بود فرماندار اهواز با بیان این‌که اهواز از اوایل بهمن تا اردیبهشت ماه درگیر سیل بود، گفت: آب شهر اهواز را مانند جزیره‌ای دربر گرفته بود. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم،

روایت فرماندار اهواز از ۴ ماه درگیری مدیران با سیلاب / آب شهر اهواز را مانند جزیره‌ای دربر گرفته بود
فرماندار اهواز با بیان این‌که اهواز از اوایل بهمن تا اردیبهشت ماه درگیر سیل بود، گفت: آب شهر اهواز را مانند جزیره‌ای دربر گرفته بود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، جمال عالمی نیسی شب گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه در نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت با بیان این‌که شهیدان باهنر و رجایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اسوه بودند، اظهار داشت: این دو شهید از جنس مردم بودند و مردمی زیستند و با همین خلوص خود به شهادت رسیدند.

وی به افتتاح پروژه‌های متعدد در شهرستان اهواز اشاره کرد و گفت: دو پروژه مهم فرهنگسرا در دو نقطه کم برخوردار زویِه و الهایی کلید خورد، همچنین پنج مدرسه با اعتباری بالغ‌ بر ۱۹ میلیارد تومان افتتاح شد.

عالمی نیسی بابیان این‌که ۱۳ طرح گازرسانی به روستاها با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان افتتاح شد، ادامه داد: ۵ روستا با ۲٫۵ میلیارد تومان اعتبار بهسازی شدند.

فرماندار اهواز افزود: در شهر اهواز با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا احداث روگذر و زیرگذر در بلوار آیت‌الله بهبهانی، میدان شهید چمران و یک میدان ورزشی چندمنظوره در طول ۱۸ ماه با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان این‌که اهواز از اویل بهمن تا اردیبهشت ماه درگیر سیل بود عنوان کرد: به دلیل مشکلات ناشی از سیل کمتر به سمت طرح‌های عمران و آبادانی رفتیم و بیشتر تمرکزمان بر جلوگیری از خسارت سیل و بازسازی‌ها بود.

عالمی‌نیسی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال باید جشن آسفالت بخش اسماعیلیه را داشته باشیم، در بخش اسماعیلیه در برخی روستاها لوله‌کشی فاضلاب کشیده شده همچنین در غیزانیه مشکل آب بسیار حاد است اما با تدابیر اتخاذ شده در سه ماه آینده حدود ۸۰ روستای بخش غیزانیه از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.
فرماندار اهواز با بیان این‌که اهواز تنها شهرستانی بود که با سه رودخانه دز، کرخه و کارون روبه‌رو بود، تصریح کرد: در آن زمان همواره تلاش ما کاهش خسارات سیل بود، نقاطی از شهرستان زیرآب رفته بود و در برخی مناطق بیش از دو متر آب در خانه‌ها بالا آمده بود اما توانستیم بعد از دو ماه همه امکانات را به حالت عادی برگردانیم که این کار قابل‌ ستایش بود.

وی با بیان این‌که شهر اهواز مانند جزیره‌ای از آب بیرون و دورتادور مناطق را آب فراگرفته بود خاطرنشان کرد: هنوز در بحث نوسازی مسکن روستایی به نقطه صددرصد نرسیده‌ایم اما عملیات‌ترمیم واحدهای تعمیر کامل شده است.

عالمی‌نیسی اظهار داشت: مشکل بازسازی و ترمیم سیل‌بندها حل‌ نشده اما امیدواریم با مذاکراتی که با سازمان برنامه‌وبودجه کشور شده ‌وزارت نیرو طرح بازسازی را ارائه دهد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.