کد خبر : 36731
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 شهریور 1401 - 7:21
-

رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در اهواز

رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در اهواز

اهواز – شبکه خبری خوزستان – معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با همت و تلاش اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایر ، ستاد صبر و همیاران صلح درقالب پویش “به عشق امام حسین می بخشم” و با اعلام رضایت خانواده یک مقتول از قصاص قاتل فرزند خود ، فرد محکوم به قصاص از چوبه دار در اهواز رهایی یافت.

به گزارش یکشنبه شبکه خبری خوزستان به نقل از معاونت توسعه حل اختلاف استان خوزستان علیرضا باوی اظهار داشت: هفت ماه پیش بین ۲ خانواده در یکی از محلات اهواز بر سر اختلافات گذشته درگیری رخ داد که یک نفر در این نزاع به قتل رسید.
وی افزود: پس از این حادثه برای جلوگیری از شعله ور شدن بیشتر آتش کینه و دشمنی همچنین پیشگیری از وقوع درگیرهای دیگر بین این ۲ خانواده ، با دستور مقام قضایی، اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایر ، ستاد صبر و همیاران صلح با بزرگان طرفین نشست هایی در چند ماه برگزار و ضمن دعوت طرفیت درگیری به آرامش زمینه را برای صلح و سازش و جلب رضایت اولیای دم فراهم کردند.
باوی افزود: خانواده مقتول به حرمت ایام اربعین حسینی و عشق و ارادت به امام حسین (ع) با پیوستن به پویش به عشق امام حسین می بخشم از قصاص قاتل فرزند خود صرف نظر کردند.

این رضایت باعث شد بین این ۲ خانواده صلح و سازش برقرار شده و پرونده بعد از هفت ماه با مصالحه مختومه شد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.