کد خبر : 34406
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 8:10
-

رسیدگی به مشکلات مراجعان در دیدار مردمی دادستان مسجدسلیمان + تصاویر

رسیدگی به مشکلات مراجعان در دیدار مردمی دادستان مسجدسلیمان + تصاویر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان با حضور در حیاط دادسرای عمومی شهرستان پذیرای مراجعه کنندگان بود و درخواست های حقوقی و قضایی آنان را مورد رسیدگی قرار داد. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از عصر اولین ها، در بازدید سرزده از دادسرا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان طی ملاقات مردمی با

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان با حضور در حیاط دادسرای عمومی شهرستان پذیرای مراجعه کنندگان بود و درخواست های حقوقی و قضایی آنان را مورد رسیدگی قرار داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از عصر اولین ها، در بازدید سرزده از دادسرا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان طی ملاقات مردمی با شهروندان و مراجعه کنندگان مشکلات و درخواست های حقوقی و قضایی آنها را مورد رسیدگی قرار داد. این اقدام بصورت دیدارهای چهره به چهره با متقاضیان و مطالعه پرونده های قضایی صورت گرفت و دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست های آنان را صادر کرد. از جمله درخواست های مراجعین در ملاقات مردمی با دادستان می توان به مواردی از قبیل کاهش اطاله دادرسی، احقاق حق، تسریع در رسیدگی قضایی و … اشاره نمود.

بن سعید دادستان شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع از مهمترین دغدغه های دستگاه قضایی است افزود: در سند تحول دستگاه قضایی نیز بر اهمیت تکریم ارباب رجوع تأکید شده و امیدواریم تا این گونه اقدامات در برقراری هر چه بهتر عدالت در سطح جامعه و رضایتمندی شهروندان مثمرثمر باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.