کد خبر : 38373
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1402 - 8:51
-

رهام طهماسبی بیرگانی

راه اندازی هنرستان‌های جوار نفت و حفاری در خوزستان

راه اندازی هنرستان‌های جوار نفت و حفاری در خوزستان
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بر ضرورت تسریع در روند راه اندازی هنرستان‌های جوار نفت و حفاری در استان تاکید کرد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ؛ مسعود حمیدی در جمع مدیران و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان با تاکید بر اهمیت توسعه کمی و کیفی هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش در سطح استان گفت: توسعه مهارت آموزی و حرفه آموزی یکی از اولویت‌های راهبردی مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان است و بر این اساس استفاده از ظرفیت صنایع در راستای تربیت نیرو‌های ماهر و فنی برای بازار کار امری ضروری است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان می‌گوید: بر این اساس راه اندازی هنرستان جوار بندر با هدف تربیت دریانورد و نیروی تخصصی و تکنسین امور بندر؛ هنرستان نفت؛ با هدف تربیت نیروی تخصصی این صنعت و هنرستان جوار حفاری با هدف تربیت نیروی انسانی مورد نیاز این بخش از صنعت در دستور کار قرار گرفته است و به زودی جزئیات این هنرستان‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

 

حمیدی نژاد گفت: مدیران و روسای مناطق می‌بایست با تلاش و همکاری و همیاری هادیان فرهنگی در راستای تحقق مفاد مصوبات شورای ستادی تحقق جهاد تبیین در آموزش و پرورش گام بردارند.

 

به گفته او طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی به عنوان یکی از طرح‌های پیش رو در حوزه کیفیت بخشی در سطح کشور شناخته شده است چرا که معتقدیم اساس آموزش و پرورش تحولی و تمام ساحتی توجه به اجرای مستمر برنامه‌های کیفیت بخشی در راستای ارتقای شاخص‌های آموزشی و تربیتی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.